Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AMG Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
    Ja, ik kan u naar een gesticht brengen, daar helpen ze je wel verder.

Poten af van die kar matthi
    Kerel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
      Eén van de dikste Benzen ooit!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
        Eén van de dikste Benzen ooit!
        BIG FAT second that!

Comment

• @ Matthi Brabus exhaust

Wanneer vertrekken we?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
            @ Matthi Brabus exhaust

Wanneer vertrekken we?
            Lelijke uitlaten..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
              Lelijke uitlaten..
              Voila, dit moet het worden.

+ YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
              Last edited by Matthi; 03/11/2008, 15:32.

Comment

Voila, dit moet het worden.

+ YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten

Comment

• 't Heeft veel weg van het geluid van een C63. Mss moet je eens horen (bij een kenner/technieker) wat er verschillend is tussen de uitlaat van de C en de ML. De C kreeg iig een luider uitlaatgeluid, that's for sure. Maar nu begin ik wel te denken dat dat systeem op elke nieuwe AMG zal komen (of al komt).

Als je weet wat het verschil is, dan ben je er mss . En aan de styling van de AMG-uitlaten zou ik zeker niet foefelen
                    nls2000

Comment

• gewoon wat isolatie weghalen... bij Heinz stond er een tijdje geleden een ML63 met bijna volledig leeggehaalde einddempers..dat was echt luid en qua sound bij identiek als een C63.. of elke x63 model.

Comment

Lelijke uitlaten..
                        Ik heb ze in het echt gezien en het is werkelijk prachtig
                        Brabus kan gewoonweg niet slecht zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
                          't Heeft veel weg van het geluid van een C63. Mss moet je eens horen (bij een kenner/technieker) wat er verschillend is tussen de uitlaat van de C en de ML. De C kreeg iig een luider uitlaatgeluid, that's for sure. Maar nu begin ik wel te denken dat dat systeem op elke nieuwe AMG zal komen (of al komt).

Als je weet wat het verschil is, dan ben je er mss . En aan de styling van de AMG-uitlaten zou ik zeker niet foefelen
                          De AMG uitlaten zou ik zelf ook willen laten. Die passen gewoon perfect bij die kar. Maar de sound willen we wel iets luider. We zagen bij Heinz iemand die zijn einddempers liet leeghalen, dus ik denk dat dat een goede oplossing is.

Comment

• De sprint naar de welbekende honderd is nu in 4,2 seconden gedaan, 0,2 seconden sneller dan de AMG-versie. De topsnelheid ligt op een nette 320 km/h. Om alle krachten fatsoenlijk naar het asfalt te verplaatsen is de Benz voorzien van een high-performance achteras met differentieelslot. Ook is de elektronica van de versnellingsbak aangepast om de enorme krachten aan te kunnen. De boel weer tot stilstand brengen gebeurd met een high-performance remsysteem met composiet remschijven

650 pk 1200 nm

Comment

• Waauw, wat een tuner.

650 pk uit dat blok.

Comment

• En wat een wansmakelijke velgen.

Comment

Kan iemand mij zeggen welke aftermarket uitlaten er bestaan voor een ML63?
                                  Volgens Heinz bestaan er geen, en als je je ML luider wilt laten klinken moet je de einddempers leeg laten halen, ofzo.

Kan iemand mij helpen?
                                  + http://www.youtube.com/watch?v=IFxVf...eature=related" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video
                                  http://www.youtube.com/watch?v=IFxVf...eature=related"> http://www.youtube.com/watch?v=IFxVf...eature=related" /> ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

Comment

• editt

Comment

• Comment

• Lelijk, zo verlaagd.

Comment

Working...
                                        X