Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AMG Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenEén van de dikste Benzen ooit!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten@ Matthi Brabus exhaust
Wanneer vertrekken we?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenLelijke uitlaten..
+ YouTube Video Last edited by Matthi; 03/11/2008, 15:32.
Comment
-
-
-
't Heeft veel weg van het geluid van een C63. Mss moet je eens horen (bij een kenner/technieker) wat er verschillend is tussen de uitlaat van de C en de ML. De C kreeg iig een luider uitlaatgeluid, that's for sure. Maar nu begin ik wel te denken dat dat systeem op elke nieuwe AMG zal komen (of al komt).
Als je weet wat het verschil is, dan ben je er mss . En aan de styling van de AMG-uitlaten zou ik zeker niet foefelennls2000
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenLelijke uitlaten..
Brabus kan gewoonweg niet slecht zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten't Heeft veel weg van het geluid van een C63. Mss moet je eens horen (bij een kenner/technieker) wat er verschillend is tussen de uitlaat van de C en de ML. De C kreeg iig een luider uitlaatgeluid, that's for sure. Maar nu begin ik wel te denken dat dat systeem op elke nieuwe AMG zal komen (of al komt).
Als je weet wat het verschil is, dan ben je er mss . En aan de styling van de AMG-uitlaten zou ik zeker niet foefelen
Comment
-
De sprint naar de welbekende honderd is nu in 4,2 seconden gedaan, 0,2 seconden sneller dan de AMG-versie. De topsnelheid ligt op een nette 320 km/h. Om alle krachten fatsoenlijk naar het asfalt te verplaatsen is de Benz voorzien van een high-performance achteras met differentieelslot. Ook is de elektronica van de versnellingsbak aangepast om de enorme krachten aan te kunnen. De boel weer tot stilstand brengen gebeurd met een high-performance remsysteem met composiet remschijven
650 pk 1200 nm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenKan iemand mij zeggen welke aftermarket uitlaten er bestaan voor een ML63?
Volgens Heinz bestaan er geen, en als je je ML luider wilt laten klinken moet je de einddempers leeg laten halen, ofzo.
Kan iemand mij helpen?+ http://www.youtube.com/watch?v=IFxVf...eature=related" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video
+ YouTube Video
Comment
-
M119 6.0 AMG te koop:
Comment
Comment