Het huis vind ik er meer als een hotel uitzien maar nog altijd knap.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AMG Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenHet is een 63.
En dat huis!! Damn zeg!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenHoe zie je het verschil tussen 63 en 65?
zelfde als op de CL:
63
65
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenOmdat jij het bent Denniske (=Limburger) vergeef ik het je dat je 3 min later nog zoiets post.
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenEerlijk? Ik vind de 55 en 55K knapper klinken. Die matzwarte C had een soort van ratel of getik in z'n gebulder zitten die 'k niet knap vind. Neem die eruit weg en 't geluid is knapper, imo. Hebben ze dat allemaal?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtenecht impressive.
Zouden die sjeiken soms geen adoptie aanvaarden uit Europa
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenUw eigen ouders danken U voor deze post.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten't Heeft nog wel iets zo een rode S63/65 AMG
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenEerlijk? Ik vind de 55 en 55K knapper klinken. Die matzwarte C had een soort van ratel of getik in z'n gebulder zitten die 'k niet knap vind. Neem die eruit weg en 't geluid is knapper, imo. Hebben ze dat allemaal?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten't Heeft nog wel iets zo een rode S63/65 AMG
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIk vind zowel het huis als de kar dus echt op de kloten trekken he.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIk vind zowel het huis als de kar dus echt op de kloten trekken he.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
Zucht, waarom weet ik toch zoiets.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenHet huis is lelijk, de kar is knap!
En een 63 AMG hoort imho niet in de S. Het racy karakter van die motor past niet. Kan hij beter een S 600 met AMG-pack kopen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDe kar heeft een verkeerde kleur.
En een 63 AMG hoort imho niet in de S. Het racy karakter van die motor past niet. Kan hij beter een S 600 met AMG-pack kopen
En S63 AMG of niet, maakt me geen knijt uit
Comment
Comment