Deze kwam ik tegen toen het zo gesneeuwd was.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AMG Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenDegoutante kar, zeker in dat wit.
Is veel meer een SPORTauto geworden qua look door z'n facelift. Gestroomlijnder. Ik vind de facelift echt geslaagd.
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenWaarom is er eigenlijk zo een gigantisch prijsverschil tussen de 63 en de 65 reeksen van AMG? Voor het prijsverschil tss een 63 en een 65 koop je een 911 erbij
Die karren zijn gewoon abnormaal snel, super high-tech en zo comfortabel als kan zijn. Ik beschouw een 63 dan ook als een héél klein broertje van de 65.
Hoewel ik ook vind dat de 63 beter klinkt en racier is. De 65 motoren passen gewoonweg kei goed bij S-klasses en CL's!
(Bij SL's dan weer in iets mindere mate imo)
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDat laatste lijkt me sterk.
Ben nu niet gaan zoeken, maar is een 63 dan zo een kale kar?
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenDie 65'en zijn gewoon supercar-level. Dat verklaart de prijs.
Die karren zijn gewoon abnormaal snel, super high-tech en zo comfortabel als kan zijn. Ik beschouw een 63 dan ook als een héél klein broertje van de 65.
Hoewel ik ook vind dat de 63 beter klinkt en racier is. De 65 motoren passen gewoonweg kei goed bij S-klasses en CL's!
(Bij SL's dan weer in iets mindere mate imo)
Je kan wel de zaken economisch bekijken: de V8 wordt in veel meer modellen gelegd (C, CLK, S, E, CLS, ML, R, SL,...). Daardoor kunnen de kosten over een veel groter volume worden afgeschreven.
Bovendien wordt de V8 vanaf nul gebouwd. Je moet maar 1 keer onderdelen maken.
De V12 is een S600 die wordt aangepast.
Dus dat is eerst een V12 maken, dan terug uiteenhalen, nieuwe onderdelen erin en weer ineenvijzen. Twee keer productiekost dus.
Tenslotte is er vooral het feit dat de S65 zich anders positioneert en de klanten bereid zijn de premie te betalen.
Vele kleintjes maken een groot, zei de mug, en ze deed een plasje in de zee.Elwood: "Gelukkig weet er bij mij thuis ook niemand dat ik op Autoforum zit. Ik maak ze wijs dat ik porno kijk !"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenVergeet je de LSD niet bij het Performance package?
En ik denk dat Carlito het alcantara stuurtje bij z'n opsomming van het pp vergeten is te vermelden.
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenDie karren zijn gewoon abnormaal snel
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenDat zal er bij de SL niet bijzitten. De C met performance pakket krijgt de LSD wel.
En ik denk dat Carlito het alcantara stuurtje bij z'n opsomming van het pp vergeten is te vermelden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Swede Bekijk BerichtenDe V12 is een S600 die wordt aangepast.
Dus dat is eerst een V12 maken, dan terug uiteenhalen, nieuwe onderdelen erin en weer ineenvijzen. Twee keer productiekost dus.
De 65 AMG V12 wordt ook met de hand, van 0,0 opgebouwd. Op dezelfde afdeling waar ze eerst ook de 7.3 V12 motoren voor de Zonda bouwden, maar een totaal andere afdeling als waar ze de 6.3 AMG bouwen.
Duurt 1 a 2 dagen eer zo'n 65 V12 af is, vergeleken met de 2 a 3 uur voor een 6.3 AMG.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIk heb alles opgesomd wat er in de Performance center Catalogus staat van 2007.
Ik was verward omdat het alcantara stuurtje ook bij het pp van de C63 zit.
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenAh oké, dan zal je wel gelijk hebben.
Ik was verward omdat het alcantara stuurtje ook bij het pp van de C63 zit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenAls je naast zo'n nieuwe SL staat irl is dat echt een zalig knappe auto!
Is veel meer een SPORTauto geworden qua look door z'n facelift. Gestroomlijnder. Ik vind de facelift echt geslaagd.
Imo is een SL geen sportauto, en bijgevolg moet 'ie er ook niet zo uitzien. Het is een Roadster, die in de eerste plaats comfort, verfijnd rijgenot, en een streling voor het oog biedt. Een SL moet er 'zacht' uitzien, stijlvol, mooi geproportioneerd, niet schreeuwerig, maar wel statisch en 'duur', gedistingueerd, en een smoothe lijn hebben.
De W198 had dat
De W113 had dat
De R107 had dat
De R129 had dat ook
De R230 pré-facelift had dat ook nog:
Maar met die nieuwe hebben ze imo echt een flater geslagen. Waarom ze in godsnaam dat front zo veranderd hebben, blijft mij een raadsel. Er was niets mis met dat van de oude, dat zag er zelfs nog niet outdated uit. Nu is de SL een gedisproportioneerde auto, vulgaire styling, teveel de 'ik-ben-hier' uitstraling, en hij ziet er gewoon minder (ver)'fijn'(d) uit.
Zelfs al sta je er irl naast.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenMaar met die nieuwe hebben ze imo echt een flater geslagen. Waarom ze in godsnaam dat front zo veranderd hebben, blijft mij een raadsel. Er was niets mis met dat van de oude, dat zag er zelfs nog niet outdated uit. Nu is de SL een gedisproportioneerde auto, vulgaire styling, teveel de 'ik-ben-hier' uitstraling, en hij ziet er gewoon minder (ver)'fijn'(d) uit.
Zelfs al sta je er irl naast.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenhoe het eruitziet is van geen tel
Absoluut en zeker wél.
ZEKER bij een SL.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenzoek dan gewoon een deftig alternatief
VH-tuning.
pré-fl R230 neus op de nieuwe R230 laten zetten.
En als ze dan toch bezig zijn, achterkant ook.
Comment
Comment