Jep, ben net aan een on-post bezig
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AMG Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeGDezelfde motor die in de Zonda ligt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TT2Ahja dat is waar! Wist dat er in de C12 een V12 lag met een enorme celinderinhoud, maar was ff vergeten dat het een 7.3 was. Ik wist dat het een motor van AMG was, maar dat hij in een SL heeft gestoken wist ik niet
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Le Big Letomskikan er niet aan doen, maar ik vind dat ding (en zijn kombi variant) zoooo geil
De andere zijn natuurlijk ook echt zalig, maar een C is betaalbaarder dan een CLS, G of ML. Een droom zou wel zijn een C 55 AMG denk ik.MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS
Comment
-
Ik ben overlaatst naar Dubai (Verenigde Arabische Emiraten) geweest, en ik heb daar alle modelen van het AMG-gamma gezien. Zonder te overdrijven. Bijvoorbeeld als ge vier mercedessen E-klassen ziet mag je er zeker van zijn dat er daar 3 van zijn met een V8 Kompressor onder de motorkap...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpilliesIk ben overlaatst naar Dubai (Verenigde Arabische Emiraten) geweest, en ik heb daar alle modelen van het AMG-gamma gezien. Zonder te overdrijven. Bijvoorbeeld als ge vier mercedessen E-klassen ziet mag je er zeker van zijn dat er daar 3 van zijn met een V8 Kompressor onder de motorkap...
Zonder overdrijven...?
1 op 4 zal er dichter bij zitten, maar het zijn er inderdaad een hopen!
Comment
Comment