Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AMG Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hang the guy!
    Als je een mongooltje een emmer plamuur geeft en wat verf ziet het er beter uit.

Comment

• 65 AMG power

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Vlotjes

Comment

• Sick, als je al weet hoe hard zo'n M5 wel niet optrekt... en die S-klasse laat die eigenlijk nog vlotjes achter...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
            65 AMG power

+ YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
            Amai dat is snel!! Ik wist niet dat zo'n 65 zó vlot was... !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
              Sick, als je al weet hoe hard zo'n M5 wel niet optrekt... en die S-klasse laat die eigenlijk nog vlotjes achter...
              Idd, dat ding doet sub 5sec naar 100, wat al geschift snel is voor een familiewagen

Als je dan ziet hoe die (toch wel een pak zwaardere) S daar van weg stuift en op hoge snelheid die M5 gewoon laat staan alsof het een 520d is

Comment

• Zeer indrukwekkend. Denk er dan ook nog aan dat zo'n S dat een stuk comfortabeler doet met een versnellingsbak die boterzacht schakelt terwijl de M5 zo'n klote SMG heeft.

Heerlijkheid...
                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                  terwijl de M5 zo'n klote SMG heeft.

Heerlijkheid...
                  tis niet omdat jij het niet leuk vind schakelen dat het klote is he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                    Idd, dat ding doet sub 5sec naar 100, wat al geschift snel is voor een familiewagen

Als je dan ziet hoe die (toch wel een pak zwaardere) S daar van weg stuift en op hoge snelheid die M5 gewoon laat staan alsof het een 520d is
                    Tot de 100 is een 65 AMG niet eens zó snel. Pas daarboven komt hij écht tot leven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                      Tot de 100 is een 65 AMG niet eens zó snel. Pas daarboven komt hij écht tot leven.
                      Inderdaad, dat zie je ook heel duidelijk in het filmpje.

Tot 100 heeft hij vooral tractieproblemen denk ik

Comment

Inderdaad, dat zie je ook heel duidelijk in het filmpje.

Tot 100 heeft hij vooral tractieproblemen denk ik
                        Bij 140 nog steeds, maar gelukkig een pak minder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                          Bij 140 nog steeds, maar gelukkig een pak minder
                          Just, zelfs een 55 AMG heeft dat naar't schijnt ook als je bij 120 een kickdown doet

Comment

Just, zelfs een 55 AMG heeft dat naar't schijnt ook als je bij 120 een kickdown doet
                            Euh, zelfs een goed aangepaste volvo 850R heeft dat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                              Euh, zelfs een goed aangepaste volvo 850R heeft dat.
                              FWD =/= RWD

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten

In Vosselaar rijdt er een grijze US-spec

Die remmen
                                Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                Bestelt
                                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                  In Vosselaar rijdt er een grijze US-spec

Die remmen
                                  Is die niet verkocht?

Vriend van mij heeft de invoer geregeld (samen met R500), maar daar waren heel veel problemen mee dacht ik met dat papierwerk in orde te krijgen.

Comment

Is die niet verkocht?

Vriend van mij heeft de invoer geregeld (samen met R500), maar daar waren heel veel problemen mee dacht ik met dat papierwerk in orde te krijgen.
                                    Heb hem de voorbije dagen drie keer gezien hier...
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                    Bestelt
                                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                      Heb hem de voorbije dagen drie keer gezien hier...
                                      Ah, dan is ie nog niet verkocht

Er rijden echt teveel S AMG's rond hier

Comment

Is die niet verkocht?

mb-europa zal zelf wel voor die problemen zorgen zeker als je ziet wat je in de us ocharme moet betalen voor een dikke benz

we zouden eens massaal moeten beginnen invoeren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                          mb-europa zal zelf wel voor die problemen zorgen zeker als je ziet wat je in de us ocharme moet betalen voor een dikke benz

we zouden eens massaal moeten beginnen invoeren

Die S65 is inderdaad heel goedkoop kunnen aangekocht worden in de USA (was ook een occasie)

Comment

Working...
                                          X