Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AMG Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
Die S65 is inderdaad heel goedkoop kunnen aangekocht worden in de USA (was ook een occasie)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenJe kunt een auto alleen maar uit Amerika invoeren als ie daar een half jaar op kenteken heeft gestaan. T.t.z. het kan wel anders, maar dan moet je veel meer invoerrechten betalen.
Via Duitsland invoeren, dan is dat niet nodig én krijg je alles gehomologeerd.
Geldvoordeel valt dan zelfs nog groter uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenPeut.
Via Duitsland invoeren, dan is dat niet nodig én krijg je alles gehomologeerd.
Geldvoordeel valt dan zelfs nog groter uit.
Eigenaar heeft minder dan 100k betaald. Kar had denk ik 40.000km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenAh, dan is ie nog niet verkocht
Er rijden echt teveel S AMG's rond hier
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenS63 staat hier soms ook ja
en dan nog eentje in Beerse (65), en eentje in Turnhout dacht ik
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenDie ene van OT en die van Beerse is toch dezelfde?
BEL-020 woont wel in OT en werkt in Beerse, maar er is nog een andere in Beerse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenNeen.
BEL-020 woont wel in OT en werkt in Beerse, maar er is nog een andere in Beerse
Comment
-
Mercedes-Benz C36 AMG Problems Brakes- Due to the size and materials of the brakes on these vehicles, the brakes start to squeak around the 50 percent wear point. The brake rotor surfaces become uneven, causing a lip to form at the outer edge of the rotor. Because of this, the rotors are usually replaced when the pads are worn (pad life varies depending on driving style and terrain).
- Brake fluid should be flushed every two years to prevent premature anti-lock brake system (ABS) failure.
- Oil leaks develop from the head gasket and timing cover gasket; these leaks should be repaired before the engine oil and coolant intermix.
- Radiators break due to degradation of the plastic tanks and fittings.
- Older vehicles should have the cooling system serviced even if the mileage is low. The hoses can look good on the outside, but the rubber can degrade and erode on the inside. If not carefully checked, the hoses can burst at any time.
- The water pump can develop leaks. When replacing the water pump, the drive belt tensioner should be inspected and most likely replaced as well.
- Bad spark plug wires and ignition coils can cause intermittent misfires (rough running); the Check Engine Light may illuminate.
- The mass air flow sensor tends to fail, causing poor fuel economy and Check Engine Light illumination.
- Emissions air injection pumps can seize up, causing a loud squealing noise possibly followed by smoke. The air pump pulley stops turning, but the drive belt does not and this friction causes the noise and smoke. If the engine is not turned off, the belt will snap, turning on the alternator/battery warning light.
- A tube for the EGR system tends to clog with carbon buildup.
- Irregular and premature tire wear can be caused by the lower control arm bushings cracking and causing excessive movement at the control arm pivot point. Ball joints can also wear out prematurely, causing similar tire wear symptoms.
- The tie rod ends, drag link, and idler arm in the linkage of the steering system can wear out.
- There is a steering dampening shock that will leak fluid when it goes bad.
- A vibration felt through the center floor of the vehicle can be caused by driveshaft flex discs, which crack and shred, causing excessive driveshaft movement. Not repairing these can cause damage to the driveshaft center support bearing, or, in the worst case scenario, damage to the transmission or differential.
- High mileage vehicles can leak from the transmission oil seals.
- High mileage or older vehicles develop leaks at the differential seals and cover; the whole unit needs to be resealed to repair the leaks.
- The insulation degrades on the engine wiring harnesses because the insulating material falls off of the wires and leaves the conductors exposed. This can cause many problems depending on which wires are exposed and what they touch.
- Throttle valves can suffer electrical failure.
- Rear tail light housings can fail; the brake lights may not operate.
- Brake light switch failure can cause the ESP and BAS warnings to illuminate.
- The evaporator temperature sensor can fail, causing the AC compressor not to cycle. If the AC compressor does not cycle on, the AC system will not blow cold air. If the AC compressor is stuck on, the air will be very cold at first, before warming up.
- Leaks at the AC compressor, hose manifold for the compressor, or the evaporator core can cause poor AC performance.
- Vacuum manifolds for the climate control actuator can leak and cause poor performance or failure of the control flaps.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenHij is ook via Duitsland gekomen.
Eigenaar heeft minder dan 100k betaald. Kar had denk ik 40.000km
Want dan zal hij met die 100K niet toekomen.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jean Bekijk BerichtenHeeft hij eigenlijk al die aanpassingen laten doen in duitsland? Panic button, command,....
Want dan zal hij met die 100K niet toekomen.....
Moet eens aan een van die techniekers bij jullie vragen, die kar heeft een tijdje bij jullie gestaan ook dacht ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenVosselaar heeft dacht ik 2 S63 en een S65, oud-Turnhout 2 65's en een 63.
en dan nog eentje in Beerse (65), en eentje in Turnhout dacht ik
in oud-turnhout is dit nu niet echt verwonderlijk dat daar veel amg's rondrijden. Aangezien er een grote villa wijk is waar veeeeel mensen alleen maar kunnen van dromen van zo een huis.
bv zo is er een paar jaar geleden een kasteel neer gepoot door een nederlander, meneer wou een serre in zijn hof kostplaatje van dit alleen al 250 000 euro.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door raydox Bekijk BerichtenIn arendonk rijden er ook 2 rond 1 s65 amg een beige (vorige model) en 1 63 amg zwart (huideige model) :p :p
in oud-turnhout is dit nu niet echt verwonderlijk dat daar veel amg's rondrijden. Aangezien er een grote villa wijk is waar veeeeel mensen alleen maar kunnen van dromen van zo een huis.
bv zo is er een paar jaar geleden een kasteel neer gepoot door een nederlander, meneer wou een serre in zijn hof kostplaatje van dit alleen al 250 000 euro.
Staan nog veel meer leukere en grappigere dingen in zijn huis en tuin ook
die 63 is EPQ-755 zeker, die vroeger met dit reed
Die beige heb ik nog niet zien rijden.Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenMaar het is wel een mooie serre
Staan nog veel meer leukere en grappigere dingen in zijn huis en tuin ook
die 63 is EPQ-755 zeker, die vroeger met dit reed
Die beige heb ik nog niet zien rijden.
ja die beige is dacht ik van een transporteur in arendonk ik meende transport vosters.
dat van die 63 weet ik niet moet ik eens op letten.
ps woon jij toevallig in de lint omdat je dat zoo goed weet :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door raydox Bekijk Berichtenja die beige is dacht ik van een transporteur in arendonk ik meende transport vosters.
dat van die 63 weet ik niet moet ik eens op letten.
ps woon jij toevallig in de lint omdat je dat zoo goed weet :p
Comment
Comment