Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AMG Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
    Ik woon daar ja. Dat "kasteel" is hier 300m verder

dan kom ik bijna elke dag voorbij je huis getraind :p als je ook op die kassei baan moest wonen .

beetje verder dat "oude" huis met die houten balken heeft die zijn aston db7 verkocht en een nieuwe db9 in de plaats gekocht wel ff off topic srr :p

ps met welke kar rijd jij kan ik eens op lette als ik weer voor een trainingske over de oude arendonkse baan rijd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door raydox Bekijk Berichten
      dan kom ik bijna elke dag voorbij je huis getraind :p als je ook op die kassei baan moest wonen .

beetje verder dat "oude" huis met die houten balken heeft die zijn aston db7 verkocht en een nieuwe db9 in de plaats gekocht wel ff off topic srr :p

ps met welke kar rijd jij kan ik eens op lette als ik weer voor een trainingske over de oude arendonkse baan rijd.
      Ik woon in de Oude Arendonksebaan.

Waar die E30 Cabrio en Espace voor de deur staan. En waar meer dan een jaar lang een witte partytent aan straatkant gestaan heeft (voor mijn mini).

DB7 is niet verkocht, hij heeft gewoon een DBS bijgekocht (geen DB9). Maar over een dikke maand gaat hij verhuizen

Comment

Ik woon in de Oude Arendonksebaan.

Waar die E30 Cabrio en Espace voor de deur staan. En waar meer dan een jaar lang een witte partytent aan straatkant gestaan heeft (voor mijn mini).

DB7 is niet verkocht, hij heeft gewoon een DBS bijgekocht (geen DB9). Maar over een dikke maand gaat hij verhuizen

ow dbs is gewoon toch de db9 maar dan nog iets sportiver gemaakt .

en dat huis daaar naast is dat daar familie van?
        want dit vragen we ons al tijdje af als we soms met het groepje voorbij komen getraind dan staat die db7 soms links bij dat huis en soms bij het rechtse.
        nou dacht ik toch zeker dat je met een merc ging rijden omdat je er zoveel over weet .

ja mss worden we wel eens buren want we zijn aan het nadenken of we ons huis verkopen en ergens achterin de lint komen wonen waar het wat rustiger is.
        haha

Comment

ow dbs is gewoon toch de db9 maar dan nog iets sportiver gemaakt .

en dat huis daaar naast is dat daar familie van?
          want dit vragen we ons al tijdje af als we soms met het groepje voorbij komen getraind dan staat die db7 soms links bij dat huis en soms bij het rechtse.
          nou dacht ik toch zeker dat je met een merc ging rijden omdat je er zoveel over weet .

ja mss worden we wel eens buren want we zijn aan het nadenken of we ons huis verkopen en ergens achterin de lint komen wonen waar het wat rustiger is.
          haha
          Dat daarnaast is de conciergewoning. Vroeger was dat apart, maar Jos heeft dat ook gekocht om een grotere tuin te hebben en wat rustiger te wonen.

Ik ben nog aan het sparen voor mijn mercedes

Comment

Dat daarnaast is de conciergewoning. Vroeger was dat apart, maar Jos heeft dat ook gekocht om een grotere tuin te hebben en wat rustiger te wonen.

Ik ben nog aan het sparen voor mijn mercedes

koop de mijne over :p e270cdi met alleen wss luchtklepje van turbo stuk.
            voor een prijsje

want ik ben aant uitzoeken wat ik nu ga kopen

selectie:
            merc ml 320 cdi
            merc gl 320 cdi
            bmw x5 3.0d
            bmw x6 3.0d
            audi q7 3.0tdi
            range rover sport tdv6
            rangerover vogue tdv6

of nissan gtr maar die valt denk ik uit de boot. (te lange wachttijd) mss als er al een 2dehands te vinden is dat ik er nog eens over nadenk.
            qua prijs zitten ze allemaal ongeveer het zelfde

welke geniet jouw voorkeur

Comment

• voorlopig ben ik aan het kijken naar een C 36 AMG (W202) omdat die prijstechnisch best interessant zijn.

Maar ik studeer pas eind dit schooljaar af, en wil eerst weten waar ik ga kunnen gaan werken natuurlijk, iedere dag 200km rijden met een benzine zal mijn loon niet kunnen opvangen vrees ik

En als ik u een tip mag geven: Range Rover Vogue. GL 320 CDI is te traag om echt leuk te zijn. X5 en X6 rijden natuurlijk ook wel goed, maar zijn een pak kleiner

Comment

ja die beige is dacht ik van een transporteur in arendonk ik meende transport vosters.
                dat van die 63 weet ik niet moet ik eens op letten.

ps woon jij toevallig in de lint omdat je dat zoo goed weet :p

Die beige is een s55, vorig model!

Comment

Was altijd iets dat die kar die aanpassingen niet nodig had omdat ie via duitsland was ingevoerd ofzo.

Moet eens aan een van die techniekers bij jullie vragen, die kar heeft een tijdje bij jullie gestaan ook dacht ik.

Hij heeft hier idd een hele tijd gestaan, samen met de r500, maar we kregen het niet in orde. Hij is daarna naar Duitsland gegaan ivm de problemen...

Comment

• Wat concreet?

Comment

• C 63 amg estate
                      http://spots.autogespot.com/viewimag...10052009174643

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                        Wat doet die bus daar in de tegenrichting?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Comment

• Belachelijk snel voor zo een grote bak.

Comment

• Dat cijfer in het midden zou net zo goed het verbruik in liter per lopende meter kunnen zijn, ofzo

Wat een kar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
                                  + YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik bekijk die video, wow best nice, tot in 4e, ik vond die dan precies wat traagjes voor een 55k.

Zet video stop, zie in titelbalkje verschijnen G 55 AMG. Okééééé.

Zo belachelijk snel voor zo'n hok!!

Comment

• In de laatste Sport Auto (geloof ik) staat er een test van de nieuwe Brabus G V12 S (720 pk),
                                    dat ding heeft een topsnelheid van 240 per uur, en als je volgas geeft vanuit een stilstaande start, dan sta je ter plekke te trappelen, ondanks de 4x4.

Comment

• Héérlijk!

Comment

• Heerlijk!!!

Comment

Working...
                                        X