Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Maar daar zijn vooral de velgen de schuldige aan. Wat 'n compleet inspiratieloze, sullig ogende wielen zijn dat nou. Leg daar 'es iets vets op, zal al een pak beter ogen.
Maar daar zijn vooral de velgen de schuldige aan. Wat 'n compleet inspiratieloze, sullig ogende wielen zijn dat nou. Leg daar 'es iets vets op, zal al een pak beter ogen.
Buiten het feit dat ze geen cuprand hebben (tenminste de achterste velgen zouden wel een klein randje mogen hebben) vind ik dat ze open genoeg zijn en sportief genoeg ogen.
The Illusionist is quasi gelijktijdig uitgekomen en is veel beter. Zelfs Scarlett kan mij niet overtuigen in The Prestige.
Ik heb beide gezien - denk ik - maar ik ben eventjes kwijt in welke van de twee 't handelt over 't hoofdpersonage die (spoiler) zichzelf op z'n finale voorstelling aanwezig "faket" zeg maar. Die vond ik de betere van de twee.
Buiten het feit dat ze geen cuprand hebben (tenminste de achterste velgen zouden wel een klein randje mogen hebben) vind ik dat ze open genoeg zijn en sportief genoeg ogen.
Ik vind ze veel te vlak, te saai, en vooral : ze lijken zo hard op de duizenden 15" en 16" en 17" cheap-ass velgjes die je onder legio Astra's en Fiesta's ziet.
Ik zou daar 20" BBS LM-R met een dikke vette lip (achteraan nog breder dan vooraan) onder pleuren, ofzo. Edit: 20" en 21" BBS LM-R niet in steek 5x112 verkrijgbaar. Euhm, dan iets anders, vergelijkbaars.
Comment