Oorspronkelijk geplaatst door Denniske
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AMG Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichtenschaf da af da koningshuis.. da dient nog voor niets !
dat is zowat nog het enige leidinggevende instituut in Belgie waar nog wat petrolheads zitten.
In het parlement moet ge ze ni gaan zoeken in elk geval
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenBwa,
dat is zowat nog het enige leidinggevende instituut in Belgie waar nog wat petrolheads zitten.
In het parlement moet ge ze ni gaan zoeken in elk geval
da trajectcontrolesysteem op gentbruggebrug is al volop in gebruik, maar er worden nog geen boetes gestuurd.
de nummerplaatcameraherkenners hangen al achter de richtingborden boven de weg, fak !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichtenge moet maar ni stemmen op de sossen he !
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenWat een arrogante zak.
Ik wou net m'n camera op de CL richten toen hij me bijna omver reed.. Raampje open en hij begon lelijk te doen. (Hij dacht misschien dat we van de pers waren ofzo..Maar dan nog.) Ik zag hem echt in staat om mij van de straat te maaien terwijl hij nog wat in het Frans verder aan het schelden was. Maar vermits hij al een grote file achter hem had gecreeërd en iedereen achter hem begon te claxonneren is hij dan maar met een flinke dot gas weggereden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenJe hebt toch iets teruggezegd hopelijk?1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenHelaas 2003, die hebben dus ook weldegelijk last (gehad?) van problemen...
Comment
-
Die remklauwen zien er nog als nieuw uit, ik vermoed dat dat een foto van 2003 is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenIk zou daar echt geen rekening mee houden als het om een AMG gaat
Of nee, trager, want zo'n 200 diesel zal nog rijden
Comment
Comment