Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AMG Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
    Wat een arrogante zak.

Ik wou net m'n camera op de CL richten toen hij me bijna omver reed.. Raampje open en hij begon lelijk te doen. (Hij dacht misschien dat we van de pers waren ofzo..Maar dan nog.) Ik zag hem echt in staat om mij van de straat te maaien terwijl hij nog wat in het Frans verder aan het schelden was. Maar vermits hij al een grote file achter hem had gecreeërd en iedereen achter hem begon te claxonneren is hij dan maar met een flinke dot gas weggereden.
    Je hebt toch eens in zijn gezicht "geflasht" met je fototoestel?
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• schaf da af da koningshuis.. da dient nog voor niets !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten
        schaf da af da koningshuis.. da dient nog voor niets !
        Bwa,
        dat is zowat nog het enige leidinggevende instituut in Belgie waar nog wat petrolheads zitten.

In het parlement moet ge ze ni gaan zoeken in elk geval

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
          Bwa,
          dat is zowat nog het enige leidinggevende instituut in Belgie waar nog wat petrolheads zitten.

In het parlement moet ge ze ni gaan zoeken in elk geval
          ge moet maar ni stemmen op de sossen he !

da trajectcontrolesysteem op gentbruggebrug is al volop in gebruik, maar er worden nog geen boetes gestuurd.

de nummerplaatcameraherkenners hangen al achter de richtingborden boven de weg, fak !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten
            ge moet maar ni stemmen op de sossen he !
            en waarom niet?!!!

+ YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
              Wat een arrogante zak.

Ik wou net m'n camera op de CL richten toen hij me bijna omver reed.. Raampje open en hij begon lelijk te doen. (Hij dacht misschien dat we van de pers waren ofzo..Maar dan nog.) Ik zag hem echt in staat om mij van de straat te maaien terwijl hij nog wat in het Frans verder aan het schelden was. Maar vermits hij al een grote file achter hem had gecreeërd en iedereen achter hem begon te claxonneren is hij dan maar met een flinke dot gas weggereden.
              Je hebt toch iets teruggezegd hopelijk?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                Je hebt toch iets teruggezegd hopelijk?
                Ik heb hem gezegd dat 't enkel en alleen om de auto te doen was.
                1991 Mazda MX-5 NA
                Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• wtf die prijs en die km-stand

die doet echt wel zéér weinig km's per jaar
                        Last edited by ; 24/07/2009, 21:10.

Comment

• Wat heeft zo iets nieuw gekost?
                          En 'm is van 2003,hadden die ook elektronische problemen?

Comment

• Droombak

Helaas 2003, die hebben dus ook weldegelijk last (gehad?) van problemen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                              Helaas 2003, die hebben dus ook weldegelijk last (gehad?) van problemen...
                              Ik zou daar echt geen rekening mee houden als het om een AMG gaat
                              2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Die remklauwen zien er nog als nieuw uit, ik vermoed dat dat een foto van 2003 is
                                2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                                  Ik zou daar echt geen rekening mee houden als het om een AMG gaat
                                  AMG of niet, als de electronica niet mee wilt dan is zo'n AMG even snel als een 200 diesel.

Of nee, trager, want zo'n 200 diesel zal nog rijden

Comment

• jeezes, een SL63 is luid! subliem geluid maakt dat 6.2 blok toch

Comment

• Yep I know

Stond er laatst langs aan de lichten, hij vertrekt rustig, maar nog altijd sneller als mij (niet moeilijk ) en zo'n heerlijk luid gebrabbel...

Comment

• Iemand in bezit van de optielijst van de CLK black series ?

Comment

Working...
                                        X