Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AMG Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk Berichten
    En qua uitlaten, wat is daar het van het voor een CLK black ?
    Is standaard hetzelfde systeem als van de safety car destijds ?
    bij de C55/63, SL63, etc waren dat allemaal aangepaste uitlaten die zeer luid klonken maar bij de CLK63 ben ik niet zeker want dat ding is af-fabriek al zéér luid

maar er bestaan bedrijven die ze nog luider en sneller maken, 600 pk uit dat blok is geen enkel probleem (door gewoon uitlaatlijn, software en wat kleine prullen)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
      mss in absolute cijfers, een paar tienden maar de handbak gaat veel bruter en directer aanvoelen en dus leuker en sneller
      een benz handbak is niet geconcipieerd om bruter en directer te zijn

Comment

En qua uitlaten, wat is daar het van het voor een CLK black ?
        Is standaard hetzelfde systeem als van de safety car destijds ?
        Nee, de CLK safety car had bij mijn weten een aangepaste uitlaat. Als je het van het wilt denk ik dat je mits voldoende €'s wel bij AMG zelf terecht kan voor een uitlaatje safety car-style.

+ YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• pas geleden was er een clk black gespot in stekene weet iemand of die er vaker staat? of waar ik hem ergens anders kan vinden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
            mss in absolute cijfers, een paar tienden maar de handbak gaat veel bruter en directer aanvoelen en dus leuker en sneller
            Ah ja want nu is hij niet leuk en snel genoeg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
              Nee, de CLK safety car had bij mijn weten een aangepaste uitlaat. Als je het van het wilt denk ik dat je mits voldoende €'s wel bij AMG zelf terecht kan voor een uitlaatje safety car-style.

+ YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
              Dat moet het worden, hoor die start-up
              + YouTube Video

Comment

Dat moet het worden, hoor die start-up
                + YouTube Video
                Absoluut!

Heb je de kar zelf al?

Comment

• heeeeeeeeeeeeeeerlijk

Comment

• Damn .. AMG's, Zo'n C63 boven een IS-F,RS4-M3.
                    paar pics van mezelf:

Last edited by Alexx; 18/08/2009, 19:33.
                    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                      Absoluut!

Heb je de kar zelf al?
                      Hij staat klaar, 31/08 afhalen

Zwart, 3900km

Comment

• Komt dit in de plaats van de GT3?
                        Werd er niet gesproken over rugklachten bij lange ritten?
                        Is dat dan veel comfortabeler?

Comment

• Met die stoelen, ik dacht dat je vader iets comfortabeler wou?

Comment

• Ja hallo.

Comment

• En die 2 csl'en?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                Komt dit in de plaats van de GT3?
                                Ik denk ter vervanging van dit

Comment

• Dit weekend een CL63AMG onder de kont gehad ! Prachtig ding.
                                  Ik ben er nog niet helemaal uit en ben akkoord dat de vergelijking niet helemaal opgaat, maar ik twijfel tussen de CL63AMG en een Porsche Panamera Turbo.

Ik ben Mercedes rijder en ook wel fan, maar, hoe raar het ook klinkt ik vrees dat ik om "praktische" redenen (koffer, 4 deuren) en toch ook wel die iets betere prestaties voor een Panamera kies.

Ben gek van de lijn (mooier vind ik) van de Mercedes, de stoelen (prachtig) en de formidabele sound......

Comment

Komt dit in de plaats van de GT3?

Alles blijft.

Tja, eens erin blijken die kuipen (hier dezelfde recaro's als in de CSL) het meest comfortabel ~ bieden het meeste steun.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                                      Dit weekend een CL63AMG onder de kont gehad ! Prachtig ding.
                                      Ik ben er nog niet helemaal uit en ben akkoord dat de vergelijking niet helemaal opgaat, maar ik twijfel tussen de CL63AMG en een Porsche Panamera Turbo.

Ik ben Mercedes rijder en ook wel fan, maar, hoe raar het ook klinkt ik vrees dat ik om "praktische" redenen (koffer, 4 deuren) en toch ook wel die iets betere prestaties voor een Panamera kies.

Ben gek van de lijn (mooier vind ik) van de Mercedes, de stoelen (prachtig) en de formidabele sound......
                                      Waarom ben je eens niet voorbij mijn deur komen donderen?

Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk Berichten
                                      Alles blijft.

Tja, eens erin blijken die kuipen (hier dezelfde recaro's als in de CSL) het meest comfortabel ~ bieden het meeste steun.

Nice!

Comment

• Mijn droombak!

Comment

Waarom ben je eens niet voorbij mijn deur komen donderen?

Nice!
                                          Had ik da geweten

Heb er zelfs nog een fotooke van met madamme en mijn dochter er in
                                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

Working...
                                          X