Oorspronkelijk geplaatst door realgenius
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AMG Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Heb al een E 220 cdi w212 met amg-pakket en die rijdt als een trein.
Heb ook een citroen berlingo als 2de wagen.
De 2 wagens samen maken jaarlijks niet meer als 25000 km.
Dus mijn 3de wagen gaat enkel gebruikt worden om te spelen en dan moet dat niet echt comfortabel zijn,dan neem ik mijn E wel
Als die wagen dan een 2000 km per jaar maakt en je vergelijkt de jaarlijkse vaste kosten van de c En een caterham dan scheelt dat een slok op een borrel
Daarom dat ik er nog niet uit ben wat ik ga doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk BerichtenHeb al een E 220 cdi w212 met amg-pakket en die rijdt als een trein.
Dus mijn 3de wagen gaat enkel gebruikt worden om te spelen en dan moet dat niet echt comfortabel zijn,dan neem ik mijn E wel
Als die wagen dan een 2000 km per jaar maakt en je vergelijkt de jaarlijkse vaste kosten van de c En een caterham dan scheelt dat een slok op een borrel
Zoiets kan ik gewoon nu nog niet kopen (verzekering, plaats).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk BerichtenHeb al een E 220 cdi w212 met amg-pakket en die rijdt als een trein.
Als ge al een luxueuze kar hebt voor in de week en een bestelwagentje ==> Lotus 7-afgeleide (tenzij ge verschrikkelijk stijf zijt/slechte rug/absoluut niet graag sleutelt/graag ergens droog wilt aankomen)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door RamesZiet er toch wel héél plastiek uit hoor
Ksnap ook niet waarom je zo'n kar met stoffen zetels zou willen kopen.
Die paar duizend euro zullen er bij een 63 amg toch ook niet meer op aan komen he...
Comment
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Comment