Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AMG Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Heb al eens rond gekeken en heeft echt wel weinig km..... voor zijn bouwjaar.
    De meeste zijn van 2001 met +150000 km en dan zit de prijs rond de 12-13000€
    Als 'm zakt met zijn prijs ga ik dit weekend zien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk Berichten
      Heb al eens rond gekeken en heeft echt wel weinig km..... voor zijn bouwjaar.
      De meeste zijn van 2001 met +150000 km en dan zit de prijs rond de 12-13000€
      Als 'm zakt met zijn prijs ga ik dit weekend zien.
      Paar dagen geleden ook nog naar een C32 gezocht op het internet.
      Geen gevonden onder 80 000 km. 83 000 km was het minste.

Als je er 1 zoekt voor een tijd bij te houden is 65 000 km perfect, prijs mag dan wat meer zijn (vind ik). Koopjes zijn natuurlijk nog beter

Comment

• Liefhebbers van oude AMG's (matteus en co om ze bij naam te noemen), hier klikken: http://carenthusiast.com/reviews/art...tro+drive.html

Comment

• Wat een ongelooflijk machtige kar.

Droomkar nr. 1 voor mij.

Comment

• Hammer is een beest.
            Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
            Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
              Wat een ongelooflijk machtige kar.

Droomkar nr. 1 voor mij.
              Ooit bouw ik een lookalike.

Jammer dat die motor zo lastig gaat worden he

Comment

• Ombouw moet ik niet hebben. Ik streef naar ori!

Al die moeite doen om zo'n kar om te bouwen, om dan enkel te kunnen beseffen dat het toch geen échte is...

Comment

Ombouw moet ik niet hebben. Ik streef naar ori!

Al die moeite doen om zo'n kar om te bouwen, om dan enkel te kunnen beseffen dat het toch geen échte is...
                  Echt is onbetaalbaar.

Wil ik in replica bouwen ooit:

- Hammer
                  - 300 SEL 6.8
                  - Carlsson C123

Comment

• Heilbronn is wel vrij ver. Dus dikke roadtrip
                    Die letzten Worte ...
                    ... eines Diesel-Fahrers:
                    "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                    W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                    W201 BENZIN

Comment

• Idd tis ver, maar wel vette banen die richting uit, dacht ik.

Comment

Idd tis ver, maar wel vette banen die richting uit, dacht ik.
                        Ja, veel onbegrensd en breed.
                        Die letzten Worte ...
                        ... eines Diesel-Fahrers:
                        "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                        ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                        W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                        W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten
                          Paar dagen geleden ook nog naar een C32 gezocht op het internet.
                          Geen gevonden onder 80 000 km. 83 000 km was het minste.

Als je er 1 zoekt voor een tijd bij te houden is 65 000 km perfect, prijs mag dan wat meer zijn (vind ik). Koopjes zijn natuurlijk nog beter
                          Dus jij zou 'm kopen?

Is er ergens meer info te vinden ivm met dit type wagen,qua betrouwbaarbaar en de zwakke punten van de wagen?
                          Zijn ze degelijk of zijn er problemen mee geweest in de loop van de jaren?

Comment

• 18.000€ is een normale prijs voor een C32AMG met dat aantal kms.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                              18.000€ is een normale prijs voor een C32AMG met dat aantal kms.
                              Maar zijn ze goed die 32amg's?

Comment

Maar zijn ze goed die 32amg's?
                                Sommige zeggen nee maar bij Bobo werkt iemand die zo ene heeft en die heeft er nog geen noemenswaardige problemen mee gehad dacht ik.

Wat die prijs betreft van 18k. Ik geef liever iets meer uit aan een wagen waar ik voor 99% zeker van ben dat hem ok is dan de koopjes te beginnen zoeken.

Als je hem cash betaalt dan kan er meestal wel iets aan de prijs gedaan worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                                  Sommige zeggen nee maar bij Bobo werkt iemand die zo ene heeft en die heeft er nog geen noemenswaardige problemen mee gehad dacht ik.
                                  Dat was/is een 30cdi AMG
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                  Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                                    Dat was/is een 30cdi AMG
                                    Idd

Comment

Dus jij zou 'm kopen?
                                      Als je kijkt naar taks dan is dit 1 van de goedkopere AMG's.

Ja als ik er nu 1 zocht dan zou ik die kopen. Met die km's.

Comment

• 2 minuten geleden in Kortrijk een zwarte C63 AMG Estate op Duitse platen gezien. Ik kreeg het spontaan ietsje warmer

Comment

Working...
                                        X