Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AMG Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk Berichten

Wat was hier het verhaal ook weer achter ? Ter introductie van het 6.2 blok ?

Idd.

En aan de velgen van de Black zou ik zeker niets veranderen.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
    2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
    2012-...
    '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk Berichten
      @ TomT; RS Motors biedt de GT3 inderdaad te koop aan, maar tot we de zot tegenkomen blijft ie gewoon
      En de andere auto's die in bestelling waren? Voolopig geannuleerd of zijn die er toch gekomen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
        ja, vraag het eens aan je bronnen, wil je?
        Ik bedoel dat ik het eens zal checken (interieur) als ik die eens aan de Carwash in Lichtervelde zie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk Berichten
          Ik bedoel dat ik het eens zal checken (interieur) als ik die eens aan de Carwash in Lichtervelde zie
          was maar een mopje hoor

Comment

• Staat dat hier al? Nu ja, 't is wel een repost waard:

+ YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Comment

• Stonden er nog AMG's? Of buiten naast hun paleis?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk Berichten
                  Stonden er nog AMG's? Of buiten naast hun paleis?
                  Buiten stond zelfs de nieuwe E63 en een ML 63. Op de stand zelf stond er geen enkele AMG buiten de SLS..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk Berichten
                    Buiten stond zelfs de nieuwe E63 en een ML 63. Op de stand zelf stond er geen enkele AMG buiten de SLS..
                    Nice, toevallig geen foto van die E?

Comment

• + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Die koudstart is belachelijk luid

Comment

• En op 5:30.. check die hele auto bewegen door dat koppel

Blijft ook voor mij de ultieme limo..

Comment

• Vandaag eens naar de Carwash in Lichtervelde gereden, en tot mijn grote verbazing kwam net die S 65 AMG toe. Het interieur is nog pré-facelift, dus gewoon een facelift-pakketje, blijkbaar perfect mogelijk dus.

Heerlijk beest blijft het

Comment

• Zal ook een duur pakketje geweest zijn

Comment

• stiekem vind ik dat een beetje jammer die ombouwdingen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                  stiekem vind ik dat een beetje jammer die ombouwdingen
                                  Een tijdje terug stond deze ook op het forum en toen was er gezegd dat hij eerst een PFL had.
                                  Maar hij heeft dus gewoon van zijn PFL een FL laten maken.
                                  Ik vind het niet jammer, nieuw voor minder centen.

Comment

• Zijn het alleen de achterlichten veranderd of nog andere zaken ook? Zoals een nieuwe 65-grill?

Als het alleen de achterlichten zijn is dit volgens mij nog vrij acceptabel qua kostprijs.
                                    Zalig trouwens, die LEDjes in de achterlichten.

Zo hebben wij indertijd ook onze S210 laten uitrusten met de zwarte Avantgarde facelift achterlichten. Look x 10 !

2012-...
                                    '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                                      Zijn het alleen de achterlichten veranderd of nog andere zaken ook? Zoals een nieuwe 65-grill?

Als het alleen de achterlichten zijn is dit volgens mij nog vrij acceptabel qua kostprijs.
                                      Zalig trouwens, die LEDjes in de achterlichten.

Zo hebben wij indertijd ook onze S210 laten uitrusten met de zwarte Avantgarde facelift achterlichten. Look x 10 !
                                      Ja hé, achterlichten, spiegels, voorbumper, leds andere koplampen.. en weet ik wat nog allemaal

Comment

• Je vergeet zijn nieuwe nummerplaathouder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk Berichten
                                          Ja hé, achterlichten, spiegels, voorbumper, leds andere koplampen.. en weet ik wat nog allemaal
                                          Ah oké, . Had alleen deze foto's van de achterkant gezien.

Dan zal't inderdaad al een duurder pakketje geweest zijn

2012-...
                                          '07 BMW 118d

Comment

Working...
                                          X