Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AMG Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
    Pietje precies.

Enkel als jij die velgen laat steken die je nu hebt!

(De echte gullwing stond er trouwens ook, maar die AMG kreeg van mij alle aandacht )
    Dat heeft niets met Pietje Precies te maken, maar gewoon met respect voor het verleden.

En in de zomer komen er zowieso mijn 8-loch terug onder hoor, dat zijn de originele velgen van mijn auto, en het plaatje moet kloppen he...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
      Dat heeft niets met Pietje Precies te maken, maar gewoon met respect voor het verleden.

En in de zomer komen er zowieso mijn 8-loch terug onder hoor, dat zijn de originele velgen van mijn auto, en het plaatje moet kloppen he...
      Ik denk dat je me niet genoeg kent ivm dat respect voor de oudere wagens. Of denk je dat ik enkel met oude auto's rijd omdat ik me niks anders kan permiteren?

Waarom verkies je die 8-lochs toch? Die 15-lochs zijn zo veel galanter... Persoonlijk was ook nu ook wel blijer geweest met mijn 8-lochs op m'n 190 die er standaard (optie) ook op zaten maar de vorige eigenaar vond tjoenervelgen mooier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
        Ik denk dat je me niet genoeg kent ivm dat respect voor de oudere wagens. Of denk je dat ik enkel met oude auto's rijd omdat ik me niks anders kan permiteren?

Waarom verkies je die 8-lochs toch? Die 15-lochs zijn zo veel galanter... Persoonlijk was ook nu ook wel blijer geweest met mijn 8-lochs op m'n 190 die er standaard (optie) ook op zaten maar de vorige eigenaar vond tjoenervelgen mooier
        Als je de Gullwing zou respecteren voor wat hij was ga je hem niet vergelijken met een SLS.
        Dat is hetzelfde als hem vergelijken met mijn SL.

8-loch is sportiever imho.

Comment

Als je de Gullwing zou respecteren voor wat hij was ga je hem niet vergelijken met een SLS.
          Dat was voor rap een zinnenek te typen dattem nie niet interesseerde toen ik de 6.8 in levende lijve kon bekijken! En dat is trouwens zeker niet hetzelfde.

Pietje precies.

En in het geval ge het toch nog niet kunt aanvaarden: Aanvaard dan alstublieft mijn nederige exuses.
          Last edited by ; 26/02/2010, 22:40.

Comment

Dat is volgens mij helemaal niet hetzelfde als de 300SL vergelijken met jouw SL.

Objectief gezien kan je niet ontkennen dat de SLS perfect de nieuwe Gullwing genoemd mag worden. Gullwing moet daarom ook niet op de classic 300SL slaan maar op de deuren.

De SLS is duidelijk een soort retro 300SL en is ook een echt collectors-item. Of zal dit zeker in de toekomst worden.

Ik heb alle respect voor de 300SL (en nog veel meer voor de 300SLR Uhlenhaut) maar ik heb dit ook voor de SLS. Ik begrijp je nostalgische overtuiging voor de 300SL, zéér goed zelfs, maar in tegenstelling tot u (of dat gedacht heb ik althans, in hoeverre ik u een beetje ken uit uw posts) heb ik ook respect voor nieuwe creaties. En de SLS is zeker een überclassic in wording.
            Het is ook uit liefde en respect voor de 300SL dat Mercedes (AMG) deze auto ontworpen heeft, en dat moet je gewoon als liefhebber van de 300SL appreciëren.

Beschouw de SLS als een ode van Mercedes naar de 300SL.
            Last edited by Mercedeske; 27/02/2010, 05:06.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
            2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
            2012-...
            '07 BMW 118d

Comment

• Op een of andere manier blijft dit een geil ding.

Comment

• Absoluut.

Dat is zeker een auto die ik zou overwegen om nog eens aan te schaffen.

E50 inlove:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten

Schitterend!!!

Comment

• Dat komt ervan als je zo'n aartslelijke velgen onder een CLS steekt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk Berichten

Dat komt ervan als je zo'n aartslelijke velgen onder een CLS steekt...
                      Wat een velg al niet kan doen!

Comment

• Trekt op niets.

Comment

• Weet iemand wat er trouwens met die achteras gebeurd is? Of ligt er gewoon net iets te veel bagage in de koffer?

Comment

• Luchtvering naar de zak.
                            Ofwel staat die kar daar al lang

Comment

• Comment

• Die CLS staat er echt belachelijk bij. Niet enkel door die velgen, maar ook die ophanging. Ziet eruit alsof dat ding niet onderhouden wordt.
                                www.flickr.com/photos/bramvds
                                www.last.fm/user/lender

Comment

• Comment

• Verkeerde foto, dutsen
                                    Op 14 maart gaat het nieuwe seizoen van de Formule 1 van start in Bahrein. Als er dit jaar evenveel brokken vallen als in 2009 zullen we de nieuwe Safety Car veel te zien krijgen. Geen schande want Mercedes heeft er een pronkstukje van gemaakt. Met 571 pk is de SLS 63 AMG de krachtigste wagen ooit die de veiligheid op de baan zal garanderen. Van stilstand tot 100km/u in slechts 3,8 seconden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
                                      Die CLS staat er echt belachelijk bij. Niet enkel door die velgen, maar ook die ophanging. Ziet eruit alsof dat ding niet onderhouden wordt.
                                      Zullen wel gewoon wintervelgen zijn

Comment

• Dik

Mr Drift

Comment

• 2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                          2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                                          2012-...
                                          '07 BMW 118d

Comment

Working...
                                          X