Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AMG Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Sound is wel pro bs imo...en dat telt redelijk mee voor mij

Niet dat een GT2 niet klinkt, maar V8 is toch nog altijd iets wat ik ten zeerste weet te appreciëren...

Comment

• 996 turbo doet niet meer mee?

Comment

• Is wat in de vergeethoek gedrumd indd...

Comment

• Prachtige foto´s van de Mercedes Gullwing die in 1952 de Carrera Panamera won in Mexico.
          Dit jaar was de wagen er terug,om samen met zijn opvolger op de foto te gaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
            Sound is wel pro bs imo...en dat telt redelijk mee voor mij

Niet dat een GT2 niet klinkt, maar V8 is toch nog altijd iets wat ik ten zeerste weet te appreciëren...
            True, absoluut geen vergelijk op dat vlak. Zit die automaat je op geen enkele manier dwars?

Comment

• Zo'n CLK Black Series is een fantastisch machien. Echt iets voor u...
              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Enkel gehoord dat ie wat "lagt", voor de rest:

Ik ben geen schakelheld in de zin van tiphielen/revmatchen whatever, in dat opzicht maakt het me niet uit..

Comment

• Jammer dat de kleurkeuze zo beperkt is...ik prefereer sowieso zwart boven zilver, maar rood zou me evtl ook wel bevallen. Echter niet te vinden, alleen zotten bestellen een kar in zo'n kleur

Comment

Enkel gehoord dat ie wat "lagt", voor de rest:

Ik ben geen schakelheld in de zin van tiphielen/revmatchen whatever, in dat opzicht maakt het me niet uit..
                    Welja 't is idd. dat, ik lees vaak dat die automaat "niet mee kan" met de rest van de opzet van die auto... Nu, da's misschien iets dat softwarematig aan te passen is, moest dat effectief zo zijn.

Comment

• Indien het zover zou komen ga ik sowieso testrijden...vrees dat ik dan direct verkocht ben zonder eerst alternatieven te checken.

Comment

• Waarom een turbo of GT2 en geen GT3?

Comment

Indien het zover zou komen ga ik sowieso testrijden...vrees dat ik dan direct verkocht ben zonder eerst alternatieven te checken.
                          Alle begrip daarvoor, de looks alleen al...

Comment

• Dunno...dat zie je zoveel tegenwoordig...

Is te overwegen waard, enigste wat ik twijfel is of het wel iets voor mij is. Toch net dat tikkeltje trackgerichter imo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                              Waarom een turbo of GT2 en geen GT3?
                              Wegens niet genoeg power?

Comment

Dunno...dat zie je zoveel tegenwoordig...

Is te overwegen waard, enigste wat ik twijfel is of het wel iets voor mij is. Toch net dat tikkeltje trackgerichter imo.
                                van hoogtoerigheid moet ge ook houden

ik zou voor een gechipte 996 tt gaan, is niet zo duur en toch snel en ge kunt er eigenlijk alles mee, maar ik ken uw voorkeuren natuurlijk niet zo goed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten

ik zou voor een gechipte 996 tt gaan, is niet zo duur en toch snel en ge kunt er eigenlijk alles mee, maar ik ken uw voorkeuren natuurlijk niet zo goed
                                  Breng hem niet op goedkopere ideeën!

Comment

Dunno...dat zie je zoveel tegenwoordig...

Ik vind een GT2 anders ook behoorlijk track-gericht

Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                    Wegens niet genoeg power?
                                    Ik zie nog altijd niet zo zeer het punt in het kopen van een P als je de snelste wilt zijn in rechte lijn. Dan zijn er imo betere (comfortabele) keuzes. Bij bochtenwerk lijkt me juist het atmosferisch karakter van een GT3 veel fijner...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten

True...dan heb je ook een raket!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                        Breng hem niet op goedkopere ideeën!
                                        Gelukkig is er ll he, nu je tuur niet meer hebt.

Comment

Working...
                                        X