Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AMG Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
    Ik vind een GT2 anders ook behoorlijk track-gericht
    Akkoord, maar dat is qua snelheid compleet geschift, which is a pro.

Ik zie nog altijd niet zo zeer het punt in het kopen van een P als je de snelste wilt zijn in rechte lijn. Dan zijn er imo betere (comfortabele) keuzes. Bij bochtenwerk lijkt me juist het atmosferisch karakter van een GT3 veel fijner...
    Geen idee waar je 't vandaan haalt dat ik alleen maar iets zoek om snoeihard rechtdoor te gaan.
    Dat ik dat niet zal laten als ik een bs of GT2 zou hebben, you bet. Maar als ik puur rechtdoor wil gaan kocht ik wel een RS6 met 580, dat geeft al genoeg op z'n doos. Stukje goedkoper ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
      Gelukkig is er ll he, nu je tuur niet meer hebt.
      My work there is done!

Comment

• you bastard!

Comment

Ik vind een GT2 anders ook behoorlijk track-gericht

Ik zie nog altijd niet zo zeer het punt in het kopen van een P als je de snelste wilt zijn in rechte lijn. Dan zijn er imo betere (comfortabele) keuzes. Bij bochtenwerk lijkt me juist het atmosferisch karakter van een GT3 veel fijner...
          Er zijn GT2-mensen en er zijn GT3-mensen, beide modellen hebben daarin hun bestaansreden, ik ben 95% overtuigd dat LL een GT2-mens is.

De combinatie van zowel autobahn-gewijs te kunnen kicken als circuitwaardigheid te bieden lijkt me een stevige pro...

Comment

• LL gaat geporkerd worden

Comment

• Ik schaam me wel een beetje dat ik een bs in't wit best vet vind, al zou ik dat nooit kunnen kopen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                Er zijn GT2-mensen en er zijn GT3-mensen, beide modellen hebben daarin hun bestaansreden, ik ben 95% overtuigd dat LL een GT2-mens is.

De combinatie van zowel autobahn-gewijs te kunnen kicken als circuitwaardigheid te bieden lijkt me een stevige pro...
                Volledig akkoord, en zo'n GT2 is ronduit geschift, maar ik vraag me af of dat de aangewezen auto is om te ''leren'' tracken, want als ik me niet vergis heeft LL niet zo gek veel circuit-ervaring?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                  LL gaat geporkerd worden

Hey, ik ben volledig mee, maar helaas is zulk speelgoed niet for free!

Comment

Volledig akkoord, en zo'n GT2 is ronduit geschift, maar ik vraag me af of dat de aangewezen auto is om te ''leren'' tracken, want als ik me niet vergis heeft LL niet zo gek veel circuit-ervaring?
                    Volledig correct, echt leren tracken is niet nodig en ik vrees dat ik daar ook m'n tijd niet aan kan spenderen. Maar je moet geen trackheld zijn om wat rondjes af te haspelen on de NS, of om eens een leuke trackday a la Gilles mee te spelen. Zolang het veilig blijft en je niet in de weg rijdt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                      Ik schaam me wel een beetje dat ik een bs in't wit best vet vind, al zou ik dat nooit kunnen kopen.
                      Hmmmz, met zwarte wielen ter compensatie van de yuppie-kleur lijkt me dat nog best te smaken...

Full-black is voor me the way to go op zo'n BS, dat vraagt enige bruutheid, dat model.

Comment

• daarnet even een ritje mogen maken met een SL 6.5 AMG ... man man ... wat een kracht ... al voelt het wel precies trager aan van 0 naar 100 dan met mijn vette ...ik ben er zeker van dat hij in de hernemingen een pak sneller gaat zijn ..je voelt constant de banden achter grip zoeken ....

was eigenlijk onnozel gekomen ... was een terrasje aan het doen met het gezinnetje , en ik had de benz al opgemerkt op de parking , de eigenaar is een vriend van een vriend en een sympa kerel , die altijd wel in is voor een leuke babbel .Bij het dessert kwam hij dan ook bij ons zitten en kwam zijn auto ter sprake..... ineens gooit hij zijn sleutel op tafel met het verzoek om eens even een ritje te gaan maken ....natuurlijk zag ik dat wel zitten !!!! zelf had hij geen zin om mee te gaan ( schrik bij iemand anders ) en laat u maar eens gaan hé...dat kot is omnium ....

was wel indrukwekkend .. maar ik vind de roffel van de 6.3 veel mooier ...

Comment

• Qua Porsche draai ik vooral naar een knalgroene GT3RS...but again, da's met mijn skills wsl overkill. Hoewel, voor hetzelfde geld vind ik dat zo'n dikke fun dat ik na week 1 m'n Jahreskarte op zak heb

Comment

Qua Porsche draai ik vooral naar een knalgroene GT3RS...but again, da's met mijn skills wsl overkill. Hoewel, voor hetzelfde geld vind ik dat zo'n dikke fun dat ik na week 1 m'n Jahreskarte op zak heb
                            Waarom? Toch geen enkele reden om dat te vermoeden? Juist met die overzetboten leren tiphielen.

Comment

• Dunno...totaal geen idee of ik daar aanleg voor heb in z'n geheel, ook nog nooit moeite voor gedaan. Planken of remmen, mainly

Comment

Dunno...totaal geen idee of ik daar aanleg voor heb in z'n geheel, ook nog nooit moeite voor gedaan. Planken of remmen, mainly
                                Aanleg maakt imo een verschil op chrono tussen twee personen. Iedereen die wat passie voor rijden heeft kan volgens mij voldoende gevoel kweken om meer dan degelijk met een sportwagen op weg te kunnen, als je 't maar tijd geeft!

So, conclusie? Met 't uitgespaarde BS-geld Jahreskarte en setje banden kopen!

Comment

• Exact die stond in m'n lijstje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                    Dan ben je of van suiker gemaakt of je hebt nog nooit met een GT3 meegereden
                                    Tzal dat suiker dan wel zijn

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                    Dat het niet met een GT3 qua handling vergelijkbaar is, da's wel duidelijk. Maar ik zou wel hopen dat de extra verstevigingen z'n nut hebben en zo'n ding dat met gemak verdraagd...
                                    Dat zit wel goed.
                                    Mits de nodige zorg.

Er is bij ons geen enkele 6.2 AMG met (motorische) problemen. En van sommigen weet ik dat ze niet gespaard worden

Comment

• Same for the brakes?

Comment

Ik schaam me wel een beetje dat ik een bs in't wit best vet vind, al zou ik dat nooit kunnen kopen.
                                        Ook lang niet slecht:

Al zou ik'm ook in wit of zelfs zilver bestellen.
                                        Bijgevoegde Bestanden

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                        2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                                        2012-...
                                        '07 BMW 118d

Comment

• Rood blijft nog altijd de topper.

Comment

Working...
                                          X