Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AMG Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichtenmercedes wint ook es een performancetest
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenmijn kollega c30 cdi-er kwam terjust binnen met boekjes van een z4
2005, 51000 km
intresse mss iemand ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDaarom dat jouw M3 een cabrio is zeker
Mijn M3 cabrio levert nog steeds meer 'Antrieb' en 'Fahrdynamik' dan eender welke gesloten Mercedes in deze prijsklasse.
En... ik ben er trouwens zeker van dat zelfs de Porsche Turbo in cabrio-uitvoering deze hoofdstukken nog wint.
Dat neemt natuurlijk niet weg dat zo'n SLS een dijk van een wagen is.Last edited by BMWMB; 06/05/2010, 12:49.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenmijn kollega c30 cdi-er kwam terjust binnen met boekjes van een z4
2005, 51000 km
intresse mss iemand ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenJe vergeet het belangrijkste te vermelden, de prijs
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenMijn M3 cabrio levert nog steeds meer 'Antrieb' en 'Fahrdynamik' dan eender welke gesloten Mercedes in deze prijsklasse.
En... ik ben er trouwens zeker van dat zelfs de Porsche Turbo in cabrio-uitvoering deze hoofdstukken nog wint.
Dat neemt natuurlijk niet weg dat zo'n SLS een dijk van een wagen is.
Veel praat voor iemand die nog met geen van de wagens gereden heeft
Comment
-
Wie zegt dat?
Dat geldt voor u misschien meer dan voor mij.
Jij hebt ook nog nooit met een M3 cabrio of één van die drie wagens uit die test gereden.Last edited by BMWMB; 06/05/2010, 22:40.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenJij hebt ook nog nooit met een M3 cabrio of één van die drie wagens uit die test gereden.
Het is maar wat jij wilt geloven he.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten
+250k is absoluut geen probleem met die bakken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDie zijn zo betrouwbaar als maar zijn kan.
+250k is absoluut geen probleem met die bakken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenKost een klap taks ook he. En een 202 is bedroevend slecht qua bouwkwaliteit
En een goede C36 kost evenveel of misschien minder als een goede 2.3/2.5 16v.
Comment
Comment