Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AMG Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Allez, hij heeft er zelf om gevraagd ))

Gisteren op ring van Brussel, richting afrit A12, kerel met ML in mijn gat (Boxster S 3.4 met wat verbeteringetjes...), rijdt te dicht om sympathiek te zijn, blijkt ML63 AMG te zijn, snelheid omhoog op die afrit, blijft in mijn gat hangen, onmiddellijk links op A12 in Meise, kan volgen tot 200, dan eraf en niet meer gezien - verdiend lot kerel ))

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jays Bekijk Berichten
      Allez, hij heeft er zelf om gevraagd ))

Gisteren op ring van Brussel, richting afrit A12, kerel met ML in mijn gat (Boxster S 3.4 met wat verbeteringetjes...), rijdt te dicht om sympathiek te zijn, blijkt ML63 AMG te zijn, snelheid omhoog op die afrit, blijft in mijn gat hangen, onmiddellijk links op A12 in Meise, kan volgen tot 200, dan eraf en niet meer gezien - verdiend lot kerel ))

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk Berichten
        Mijn broer heeft het virus ook te pakken

Hebben jullie nog steeds die ML

Comment

• edit ;

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
            Volgens Jay Leno komt hij zeer dicht in de buurt van zijn SLR McLaren..

Heb er vorige week woensdag heel de dag mee op zolder gereden,

er was echt niets dat in de buurt kwam qua prestaties, bochtenligging, grip,....
            Buiten een slk 55 amg getuned door 1of andere duitse tuner, daar had ik iets meer moeite mee op het recht stuk maar uiteindelijk moest die ook afleggen.....

ik heb al met heel wat gereden maar ben echt onder de indruk van de sls, vooral zijn sound en het tussengas bij terugschakelen werkt echt verslavend....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jean Bekijk Berichten
              Heb er vorige week woensdag heel de dag mee op zolder gereden,

er was echt niets dat in de buurt kwam qua prestaties, bochtenligging, grip,....
              Buiten een slk 55 amg getuned door 1of andere duitse tuner, daar had ik iets meer moeite mee op het recht stuk maar uiteindelijk moest die ook afleggen.....

ik heb al met heel wat gereden maar ben echt onder de indruk van de sls, vooral zijn sound en het tussengas bij terugschakelen werkt echt verslavend....
              Wrijf het er maar in ja

Comment

Allez, hij heeft er zelf om gevraagd ))

Zal wel niet alles gegeven hebben.. ML63 is echt snel! Ook boven de 200. (kleine 18 seconden en je doet 200)

Hoeveel pk heeft jouw Boxster misschien?

Comment

• Die zal al ferm moeten aangepast zijn, of de ML gaf niet alles. Ik herinner me CaymanS vs ML63... ML reed zo weg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                    Die zal al ferm moeten aangepast zijn, of de ML gaf niet alles. Ik herinner me CaymanS vs ML63... ML reed zo weg.
                    Ik herinner mij dat ook

Comment

• + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

sls amg vs gallardo balboni

Als je dit filmpje vergelijkt met de sls vs R8 v10 zie je pas hoe flauw audi de R8 heeft gebouwd!

Comment

Ik herinner mij dat ook
                        En ik eveneens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
                          Hebben jullie nog steeds die ML
                          Ja

Comment

• De Boxster had origineel 294 pk aan de wielen op rollenbank, dus gezond baasje van huis uit, na chiptuning en K&N luchtfilter 328 pk op de rollenbank, daarna nog desnork en sportuitlaat, niet meer gemeten op rollenbank, zal nu zo'n 340 pk aan de wielen hebben, zeg maar 350-360 aan de krukas ?

En...zo"n tonnetje minder gewicht dan de ML, om niet te spreken over de luchtweerstand...

Comment

• Voor alle duidelijkheid, ik vind de ML AMG en alle AMG"s fantastische machines, maar als zo"n bakkebeest achter op je bumper komt rijden, vind ik dat gewoon niet sympatiek, vandaar...
                              Trouwens, begrijp nooit dat eender welke auto vlak achter een Porsche komt rijden, want als er één ding is dat die echt beter kunnen is het remmen ))

Comment

Voor alle duidelijkheid, ik vind de ML AMG en alle AMG"s fantastische machines, maar als zo"n bakkebeest achter op je bumper komt rijden, vind ik dat gewoon niet sympatiek, vandaar...
                                Trouwens, begrijp nooit dat eender welke auto vlak achter een Porsche komt rijden, want als er één ding is dat die echt beter kunnen is het remmen ))

De ML zijn remmen al eens goed bekeken?

En de persoon in kwestie zal wel geen plankgas gegeven hebben, want een ML AMG is snel. Héél snel

Comment

• Want formaat remmen = remcapaciteit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                    Want formaat remmen = remcapaciteit?
                                    Dat zeg ik niet.

Geloof me, smijt met de ML de remmen vol toe. Je staat snel stil

Comment

• Ik herinner me nog een ritje in Kallo, aan 230 bijna alles moeten toegooien.. immense remkracht!

Comment

Ik herinner me nog een ritje in Kallo, aan 230 bijna alles moeten toegooien.. immense remkracht!
                                        Inderdaad

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bennyvc Bekijk Berichten
                                          + YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

sls amg vs gallardo balboni

Als je dit filmpje vergelijkt met de sls vs R8 v10 zie je pas hoe flauw audi de R8 heeft gebouwd!
                                          Echt ferm! Nooit zo'n verschil gedacht!

Die Gallardo's zijn echt rete-snel, zelfs tegen een Evotech 750 pk RS6 blijft die voor.. terwijl de SLS er niet over geraakt (MTM RS6 740 pk)

Comment

Working...
                                          X