Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Die zal al ferm moeten aangepast zijn, of de ML gaf niet alles. Ik herinner me CaymanS vs ML63... ML reed zo weg.
En Roger met de Carrera op de C&C routetrip, Toen de ML in ons gat plakte en wij effe dachte weg te rijde
Dat was pas een verrassing, zat jij ni achter mij toen?
En Roger met de Carrera op de C&C routetrip, Toen de ML in ons gat plakte en wij effe dachte weg te rijde
Jep, ik zat daar zo wat geklemd vanachter in die 911 met mijn gezicht naar achter, ik voel Roger alles geven en dan zie je die ML gewoon geen mm lossen!
hahah, jij zat toen bij Speedman in de gele Cayman S zeker? dan heb je het begin vd 'actie' niet gezien
Jep, en toch wel, ik keek net in mijn achteruitkijkspiegel en dan opzij, heb het helemaal gezien, inclusief de stofwolk en de ML die diep in z'n veren zakte.
Comment