Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AMG Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenJep, ik zat daar zo wat geklemd vanachter in die 911 met mijn gezicht naar achter, ik voel Roger alles geven en dan zie je die ML gewoon geen mm lossen!
Maar ik veronderstel dat je nog steeds beter zat dan in die gele Cayman, daar was waarschijnlijk nog minder plaats met de nek van Speedman
Wat een karren de AMG's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenJep, ik zat daar zo wat geklemd vanachter in die 911 met mijn gezicht naar achter, ik voel Roger alles geven en dan zie je die ML gewoon geen mm lossen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDie 996 zijn nu ook niet bijster snel te noemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichtensnel rechtdoor gaat dat ding idd, tot je je eerste bocht moet nemen ne kerstboom om hem op de baan te houden.
Comment
-
Tussen de eerste Cayennes en de laatste (van het vorig model) is er toch een groot verschil.....
Onlangs met een V6 gereden van eerste generatie dat is idd veel minder dan een ML, maar ook met de laatste versies gereden en dan is de Cayenne een pak beter.
btw: ik rij zelf met een ML
Maar ik had het vooral over de amg wagens, de sls daar gelaten hebben ze over het algemeen nog iets te veel limo rijgedrag. Gaan loeihard, heel soepel maar aan het onderstel wordt bijna niet geraakt (met alle gevolgen van dien in het bochtengedrag) en daar is plaats voor verbetering.
Qua autobahn gedrag, geluid, soepelheid: super.Last edited by Jokke_vlo; 13/06/2010, 12:08.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenTussen de eerste Cayennes en de laatste (van het vorig model) is er toch een groot verschil.....
Onlangs met een V6 gereden van eerste generatie dat is idd veel minder dan een ML, maar ook met de laatste versies gereden en dan is de Cayenne een pak beter.
btw: ik rij zelf met een ML
sinds je dat PDCC of hoe heet het kan krijgen op de Cayenne's zijn ze nog beter geworden idd
maar vergeet niet dat een ML63 serieus is aangepast door AMG, ook qua onderstel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk Berichtendaar was waarschijnlijk nog minder plaats met de nek van Speedman2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk Berichten
De ML zijn remmen al eens goed bekeken?
En de persoon in kwestie zal wel geen plankgas gegeven hebben, want een ML AMG is snel. Héél snelOorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk BerichtenDat zeg ik niet.
Geloof me, smijt met de ML de remmen vol toe. Je staat snel stilOorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenIk herinner me nog een ritje in Kallo, aan 230 bijna alles moeten toegooien.. immense remkracht!
Het zou erg zijn, niet?
Maar naar mijn ervaring heb ik nog maar weinig auto's gereden die zo fenomenaal remmen als een Porsche.
Een Cayman S dichtsmijten op 180 is fenomenaal gewoon. Een 997 Turbo met PCCB dichtsmijten aan 200+ is nog fenomenaler.
Als je het puur uit de theorie bekijkt is het ook niet moeilijk te begrijpen dat een Porsche harder kan remmen dan een gewone auto (lees: auto met motor vooraan), zéker niet op hoge snelheden, waar downforce ook al een ferme rol begint te spelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenMjoa, echt traag toch ook niet imo. Dead even met een CaymanS.
Cayman S vind ik veel te traag om het topmodel te zijn. Boven de 180 vooral begin je sterk het 'tekort' aan vermogen te voelen.
Cayman koop je vooral om z'n superieure handling, niet voor z'n vermogen. Spijtig genoeg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenCayman S vind ik veel te traag om het topmodel te zijn. Boven de 180 vooral begin je sterk het 'tekort' aan vermogen te voelen.
Cayman koop je vooral om z'n superieure handling, niet voor z'n vermogen. Spijtig genoeg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenHet zou erg zijn, niet?
Maar naar mijn ervaring heb ik nog maar weinig auto's gereden die zo fenomenaal remmen als een Porsche.
Een Cayman S dichtsmijten op 180 is fenomenaal gewoon. Een 997 Turbo met PCCB dichtsmijten aan 200+ is nog fenomenaler.
Als je het puur uit de theorie bekijkt is het ook niet moeilijk te begrijpen dat een Porsche harder kan remmen dan een gewone auto (lees: auto met motor vooraan), zéker niet op hoge snelheden, waar downforce ook al een ferme rol begint te spelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtengelieve niet te veel over porsche te lullen, mercedes is beter
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Antwoorden van het type "Bobo" zijn te onnozel om los te lopen - Heb zelf Mercedes (S....) gehad, nu Porsche, 't is gewoon anders, puur rijplezier = Porsche first, snelst remmen = Porsche. Trouwens, is hier AMG forum nietwaar, kwa pure brute kracht, sound, optrekken, idd de max. Voor de rest hangt het van het model AMG af, ik heb zelf dikke SUV's ook gereden, blijft een compromis, rijdt nooit zo goed als sedan of coupé, dus ML AMG zal voor mij nooit de beste AMG zijn.
Comment
Comment