Oorspronkelijk geplaatst door Timo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AMG Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenC30CDI T-modell....
Verkies ik boven de 32K denk ik...
Wel de stoof nog chippen hé...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk BerichtenTop 3 van favo AMG's na 1993
De nieuwe S65 en de CL63 spreken mij persoonlijk totaal niet aan. Veel te tuning, en dat is imo niet de filosofie van AMG
Je kan ook altijd vragen om de originele bumpers te laten hangen he
Zelfs de uitlaten kan je laten vallen...
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenPersoonlijk vind ik de 55 nog steeds een meerwaarde hebben tov de 65...
De V12 maakt de auto nogal lomp in de neus naar het schijnt, en of je nu 700Nm hebt... of 1026Nm.... je moet het nog kwijt kunnen.
Of je laat gewoon een 55 tunen naar 600pk en 900Nm...
2. Als je toch gaat tunen kan je beter de 600 nemen en die tot 730pk brengen
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichtenik vind diesel en AMG eigenlijk niet kunnen, leuk alternatief dat wel
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtent'is naar het schijnt wel een echt "rauw" blok die 3.0 AMG CDI. Maar ik neem hem nog steeds met plezier in chiphanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenwie heeft het al gehoord ?
En ik heb toen ook aan de eigenaar gevraagd, scheelt er iets mee?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIk!!
En ik heb toen ook aan de eigenaar gevraagd, scheelt er iets mee?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenWat zei ie? Ja, tis een diesel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenEr bestaat geen lelijker/ongezonder klinkende motor denk ik
(behalve de mijne... )
En daar gaat het bij deze motoren ook niet om éh.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
1. Tuning is not done
2. Als je toch gaat tunen kan je beter de 600 nemen en die tot 730pk brengen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
niet chippen
En moderne diesel DIENT om te chippen...
Comment
-
De 30CDI is naar het schijnt inderdaad een luidruchtig en 'rauw' blok...
Dat vind ik lekker, zeker als er ook nog power in zit... En van wat ik al gehoord heb irl, en gezien in filmpkes, vind ik het geluid toch redelijk vet voor zo een powerdiesel, zeker als hij in toeren gaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenWat zei ie? Ja, tis een diesel?
Gade wa mercs beginne beledigen ofwa...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenDe 30CDI is naar het schijnt inderdaad een luidruchtig en 'rauw' blok...
Dat vind ik lekker, zeker als er ook nog power in zit... En van wat ik al gehoord heb irl, en gezien in filmpkes, vind ik het geluid toch redelijk vet voor zo een powerdiesel, zeker als hij in toeren gaat.
Comment
Comment