Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Durf ik geenszins met zekerheid te zeggen. 'Ie had in ieder geval het monogram ook, maar de auto stond wel een pak properder, z'n uitlaat voornamelijjk sprong in het oog door z'n glans.
De eigenaar was een kleinere man van ergens tussen de 40-45, denk ik. Kkan dat? Donker(der) kort haar, evt. al wat grijzend op de zijkanten. Da's alles wat ik me herinner...
Hola, en is het voornamelijk het model of de motor die u aanstaat?
Wel, ik heb 't altijd een mooi model gevonden. Maar wat ik heerlijk vind, is 't feit da je al een kenner moet zijn om te weten wat er onder motorkap zit.
Natuurlijk, aanstaan is relatief. Ik heb er nog nooit mee gereden. Weet ook ni of de automaat goe zit. Maar kheb er al redelijk wa over gelezen op ne website (wel amerikaans denk ik) over de C32 AMG. Als ik binnen x aantal jaar een andere wagen koop, gaat 't wrs max een 3.2 zijn. Vermits ik max 1000€ aan wegentaks wil uitgeven. En dan lijkt me de C32 AMG uiterst geschikt. Jammer wel dat 'ie maar voor een korte periode gemaakt is. Tegen dat ik een andere wagen zoek te kopen, zijn die al bejaard.
Die zijn nu al niet veel meer te vinden vrees ik laat staan binnen een jaar of 5.
Ik geloof dat die al een jaar of 3 niet meer gemaakt wordt maar zoals altijd ik ben geen Carlito of Matteus dus ik kan verkeerd zijn.
Die zijn nu al niet veel meer te vinden vrees ik laat staan binnen een jaar of 5.
Ik geloof dat die al een jaar of 3 niet meer gemaakt wordt maar zoals altijd ik ben geen Carlito of Matteus dus ik kan verkeerd zijn.
Hier mss ni, maar in Duitsland staan er wel nog wat. Volgens mij zijn die idd tot 2004 gemaakt.
Comment