Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AMG Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bij FLEETV vorige week dreamcar-test van de C55 AMG-T

Lekker lekker, werd fameus gesmeten die bak

1:49 was de rondetijd.
    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
    Bestelt
    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Ze smeekten om een familieportretje op't salon, maar 't licht was wat hevig

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
      Bestelt
      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
        was het deze ?
        Durf ik geenszins met zekerheid te zeggen. 'Ie had in ieder geval het monogram ook, maar de auto stond wel een pak properder, z'n uitlaat voornamelijjk sprong in het oog door z'n glans.

De eigenaar was een kleinere man van ergens tussen de 40-45, denk ik. Kkan dat? Donker(der) kort haar, evt. al wat grijzend op de zijkanten. Da's alles wat ik me herinner...

Sorry.

Comment

• Even dit topic terug wat leven inblazen.

Als vier niet genoeg is.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
          2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
          2012-...
          '07 BMW 118d

Comment

• 2006-2010 '97 VW Golf III TDI
            2012-...
            '07 BMW 118d

Comment

• Zalige kleur

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
              2012-...
              '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                Even dit topic terug wat leven inblazen.

Als vier niet genoeg is.
                Die uitlaten gaan erover, maar dat kleurtje is wel jummy

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                  Die uitlaten gaan erover, maar dat kleurtje is wel jummy
                  Vind kleurtje niet echt wauw. Maar die achterste stootbumpers; hoe mottig is dat? Is dat bordeaux?
                  Over de uitlaten ga ik zwijgen.

Comment

• Wa voor ne geluid moet daar nie uitkome man

EDIT: Heeft iemand een filmpje met die 6 pijpen?

Comment

• M'n nieuwe liefde tegenwoordig (ondaks de wa negatieve commentaar hier ).
                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Diene bumperstrips

Comment

• Fo shizzle!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk Berichten
                            Da mag altijd natuurlijk, als 't ni te moeilijk is. En als ge tijd hebt é.
                            totaal vergeten

ik ga proberen dit of volgend weekend er eens aan te denken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                              totaal vergeten

ik ga proberen dit of volgend weekend er eens aan te denken

Ik dacht al zoiets. Geen erg zenne! Kwou zelf ook ni kome zeuren. Ik dacht, geduld Chevy, geduld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk Berichten
                                M'n nieuwe liefde tegenwoordig (ondaks de wa negatieve commentaar hier ).
                                Hola, en is het voornamelijk het model of de motor die u aanstaat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                                  Hola, en is het voornamelijk het model of de motor die u aanstaat?
                                  Wel, ik heb 't altijd een mooi model gevonden. Maar wat ik heerlijk vind, is 't feit da je al een kenner moet zijn om te weten wat er onder motorkap zit.
                                  Natuurlijk, aanstaan is relatief. Ik heb er nog nooit mee gereden. Weet ook ni of de automaat goe zit. Maar kheb er al redelijk wa over gelezen op ne website (wel amerikaans denk ik) over de C32 AMG. Als ik binnen x aantal jaar een andere wagen koop, gaat 't wrs max een 3.2 zijn. Vermits ik max 1000€ aan wegentaks wil uitgeven. En dan lijkt me de C32 AMG uiterst geschikt. Jammer wel dat 'ie maar voor een korte periode gemaakt is. Tegen dat ik een andere wagen zoek te kopen, zijn die al bejaard.

Eninge ervaring met de C32 toevallig?

Comment

• Die zijn nu al niet veel meer te vinden vrees ik laat staan binnen een jaar of 5.
                                    Ik geloof dat die al een jaar of 3 niet meer gemaakt wordt maar zoals altijd ik ben geen Carlito of Matteus dus ik kan verkeerd zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                                      Die zijn nu al niet veel meer te vinden vrees ik laat staan binnen een jaar of 5.
                                      Ik geloof dat die al een jaar of 3 niet meer gemaakt wordt maar zoals altijd ik ben geen Carlito of Matteus dus ik kan verkeerd zijn.

Hier mss ni, maar in Duitsland staan er wel nog wat. Volgens mij zijn die idd tot 2004 gemaakt.

Comment

• Duitsland is dé plaats waar je moet gaan zoeken voor dit soort auto's.
                                        Last edited by ; 28/02/2007, 20:33.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                          Duitsland is dé plaats waar je moet gaan zoeken voor dit soort auto's.

Tja, maar de sedans zijn blijkbaar maar tem 2003 gemaakt. Pakt dak nog 5 jaar met de TT kan doen, dan is zo'n C32 9 jaar.

Comment

Working...
                                          X