Tegen dan is het belastingsysteem hopelijk al veranderd en is een C55 misschien opeens "betaalbaar"
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AMG Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenTegen dan is het belastingsysteem hopelijk al veranderd en is een C55 misschien opeens "betaalbaar"
Toch leuk é, zo ff naïef zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenMerc + rood = bad
Daarstraks een rode Sportcoupé gezien op een vrachtwagen onderweg naar de dealer *kots*
Hmm... wordt 'ie eigenlijk nog verkocht?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk BerichtenWel, ik heb 't altijd een mooi model gevonden. Maar wat ik heerlijk vind, is 't feit da je al een kenner moet zijn om te weten wat er onder motorkap zit.
Natuurlijk, aanstaan is relatief. Ik heb er nog nooit mee gereden. Weet ook ni of de automaat goe zit. Maar kheb er al redelijk wa over gelezen op ne website (wel amerikaans denk ik) over de C32 AMG. Als ik binnen x aantal jaar een andere wagen koop, gaat 't wrs max een 3.2 zijn. Vermits ik max 1000€ aan wegentaks wil uitgeven. En dan lijkt me de C32 AMG uiterst geschikt. Jammer wel dat 'ie maar voor een korte periode gemaakt is. Tegen dat ik een andere wagen zoek te kopen, zijn die al bejaard.
Eninge ervaring met de C32 toevallig?
Enkel jammer eigenlijk dat de facelift-w203 niet met deze motor beschikbaar is geweest. Het dash van de pre-facelift oogt érg goedkoop, zeker in de prijsklasse van de 32 AMG, en de kwaliteit ervan is ook niet echt volledig op mercedes-niveau. Na de facelift is dit verbeterd, maar een 55 geeft dan weer een minder interessante verhouding prestaties-cilinderinhoud. In andere landen dus misschien net interessanter, maar bij ons is een 55 fiscaal niet aantrekkelijk...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenervaring niet, maar ik vermoed uit verscheidene tests toch dat het een goede wagen is, ie heeft vooral een beul van een motor.
Enkel jammer eigenlijk dat de facelift-w203 niet met deze motor beschikbaar is geweest. Het dash van de pre-facelift oogt érg goedkoop, zeker in de prijsklasse van de 32 AMG, en de kwaliteit ervan is ook niet echt volledig op mercedes-niveau. Na de facelift is dit verbeterd, maar een 55 geeft dan weer een minder interessante verhouding prestaties-cilinderinhoud. In andere landen dus misschien net interessanter, maar bij ons is een 55 fiscaal niet aantrekkelijk...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenervaring niet, maar ik vermoed uit verscheidene tests toch dat het een goede wagen is, ie heeft vooral een beul van een motor.
Idd, 55 is trager dan 32k, maar zit wél goed in elkaar.
32k is gewoon dikke rommel. rammelt langs alle kanten, kwaliteit absoluut onwaardig aan Mercedes.
De 55 benaderd de Audi-afwerking
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichtenµ
Idd, 55 is trager dan 32k, maar zit wél goed in elkaar.
32k is gewoon dikke rommel. rammelt langs alle kanten, kwaliteit absoluut onwaardig aan Mercedes.
De 55 benaderd de Audi-afwerking
Echt, rommel? Dus ik mag blij zijn dat 'ie maar ff gemaakt is? En ik heb dus nooit zal kunnen kopen wegens te oud.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenhoeveel km kan een AMG55 aan?
Veel.
Of weinig.
Rij ermee, check onderhoudshistorie, check wie de vorige eigenaar(s) was (waren), etc.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk BerichtenEcht, rommel? Dus ik mag blij zijn dat 'ie maar ff gemaakt is? En ik heb dus nooit zal kunnen kopen wegens te oud.
De motor is een pareltje nochtans
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenAlle pre-facelift W203's zijn rommel.
das zoals zeggen dat ml's rommel zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik hoor de kaiser en collegas er toch ni over klagen over rammelen enzo
En heb pas een artikel gelezen met een vergelijk tussen de C32 en de C55, en die bevestigden ook dat de 32 langs alle kanten rammelt, maar de C55 niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik hoor de kaiser en collegas er toch ni over klagen over rammelen enzo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIk heb nog met geen enkele pre-facelift 203 meegereden die niét rammelt.
En heb pas een artikel gelezen met een vergelijk tussen de C32 en de C55, en die bevestigden ook dat de 32 langs alle kanten rammelt, maar de C55 niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenHet enige dat ik ervaar van geluidjes in de wagen zijn de rubbers van mijn panoramisch dak die tegen elkaar wrijven als ik over oneffen wegdek rijd.
Heb dat bij het onderhoud vermeld en ze hebben het hele dak vol met olie gespoten (en bijgevolg hing 'ie lekker vol olie overal, en 'ie was pas gewassen ) , maar het gerammel is er nog...
Stoort soms eigenlijk wel, gezien dat het enige gerammel is in de hele auto.
En het rare is, wanneer het zonnescherm toe is, dat je het dan precies niet meer hoort (of gewoon veel minder)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenJij ook al?
Heb dat bij het onderhoud vermeld en ze hebben het hele dak vol met olie gespoten (en bijgevolg hing 'ie lekker vol olie overal, en 'ie was pas gewassen ) , maar het gerammel is er nog...
Stoort soms eigenlijk wel, gezien dat het enige gerammel is in de hele auto.
En het rare is, wanneer het zonnescherm toe is, dat je het dan precies niet meer hoort (of gewoon veel minder)
Comment
Comment