inderdaad
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AMG Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace Bekijk Berichten
Voilà, 't is genoeg geweest
Bron: WCF.com
Edithje zegt dat de foto's blijkbaar ook al in het "MB lovers"-topic staan... soit, hier horen ze meer thuis
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenhij is erg mooi zo he, die 202 met dat avantgarde rooster
ik vind'em hoe langer hoe lekkerder, de meest bompa-achtige van alle kleine benzjes
Dat is m'n droom-W202, zoals 'ie hierboven staat....
Kleur, motor, achterlichten en avantgardegrill.... wauw.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenGij kunt er echt ni van over he van die kar! Maar geheel terecht, is gewoon power dat die uitstraalt.
Ik ben erdoor geobsedeerd...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenIk ben erdoor geobsedeerd...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenNiet onterecht znne Had jij thuis ook niet zo een zwaardere versie van dat model?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenBanee, gewoon een 300...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenNee serieus, ik dacht dat er vroeger in zijn onderschrift iets stond met 'mossler' of heb ik dat totaal verkeerd gezien. Dat schoot me net te binnen toen ik in het topic over de Benz van G55 aan het lezen was.
Dat is, als ik me niet vergis, want ik moet oppassen wat ik zeg, een 300E biturbo met ongeveer 292pk.
Int viesgroen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenMosselman biturbo
Dat is, als ik me niet vergis, want ik moet oppassen wat ik zeg, een 300E biturbo met ongeveer 292pk.
Int viesgroen
In't lekker groen....
Und geile grüne velouren orthopädische Sitzkens...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenIn't lekker groen....
Und geile grüne velouren orthopädische Sitzkens...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenStaat ie proper, of is ie vies?
'ie staat droog, en proper beschermd...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenBestaat daar al een topic over? (hint) Of kan je soms enkele foto's posten in Mercedeslover-topic? Maar om op mijn vraag terug te komen, is dat geen speciale versie?
Kzal er nog eens wat oproefelen uit de beeldekensemmer.
Comment
Comment