Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ze zijn volgens mij wel niet echt betrouwbaar hoor. Die D10 die zo lang te koop gestaan heeft bij de Alpina verdeler in Kortrijk (en die D10 is idd soms te spotten in Kortrijk Simoni) heeft er al 2 turbo's doorgedraaid, en een uitlaatcollector.
Als je hem ziet optrekken rookt ie ook nogal.
Ze zijn volgens mij wel niet echt betrouwbaar hoor. Die D10 die zo lang te koop gestaan heeft bij de Alpina verdeler in Kortrijk (en die D10 is idd soms te spotten in Kortrijk Simoni) heeft er al 2 turbo's doorgedraaid, en een uitlaatcollector.
Als je hem ziet optrekken rookt ie ook nogal.
zouden jullie de neerklapbaarheid van de achterbank opofferen om er een 90 liter lpi tank achter de achterzetel te plaatsen met een mooie box rondgebouwd?
is die prijs van 43000 euro incl bpm ? wat zou de prijs dan zijn zonder bpm ?
en als die motor tegen lpg kan zou ik het zeker doen . Op een ander autoforum zit er iemand met een alpina op lpi .
yuk die kofferspoiler
spijtig want dat interieur met die buitenkleur is gewoonweg subliem!
Die blauwe staat idd in NL, natuurlijk verre van de uitgelezen plaats om een wagen te gaan halen...
Als je daar als buitenlander een auto koopt, valt die "verrekening van de BPM" toch niet ter jouwer laste? Hoe het exact ineen zit weet ik niet meer, maar 'k heb 't hier ooit 'es ergens gevraagd, en toen is daar wel een antwoord op gekomen.
zouden jullie de neerklapbaarheid van de achterbank opofferen om er een 90 liter lpi tank achter de achterzetel te plaatsen met een mooie box rondgebouwd?
'Ie is idd prachtig
Maar als je aan LPI denkt zou ik toch voor een ringtank gaan!
Zo kan in de mijne +- 60l gas en als je een voor een cilindertank gaat van 90l aan max 80% gevuld zit je aan 72l effectief gas dat je erin krijgt...
Veel verschil is er dus niet en daarvoor zou ik de neerklapbaarheid van de achterbank niet opofferen
Comment