Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALPINA Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• om et goe te maken

moet wel nog zo'n 43000euro kosten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door auto Bekijk Berichten
      om et goe te maken

mammieeeeeeee

edith zegt dat ze het jammer vind dat ie geen sportzeteltjes heeft

Comment

• Comment

• 43000 in NL zeker?

Comment

• Alpina B10 V8 in Messing metallic met champagne interieur

Comment

• Gimme !
              1991 Mazda MX-5 NA
              Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
              www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• wel jammer van het spoilertje op de koffer

Comment

• yuk die kofferspoiler
                  spijtig want dat interieur met die buitenkleur is gewoonweg subliem!

Die blauwe staat idd in NL, natuurlijk verre van de uitgelezen plaats om een wagen te gaan halen...

Comment

om et goe te maken

Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                    Alpina B10 V8 in Messing metallic met champagne interieur

Alle2 zijn ze übergeil ..

De 2de mocht zonder spoiler!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                      ik ben zo stilletjes aan het hopen op een D10 aan een spotprijsje binnen 2 jaar als dagelijks dieselwerkpaard maar dan ééntje met weinig km.

helaas staan de meeste nu al boven de 150000 km
                      Ze zijn volgens mij wel niet echt betrouwbaar hoor. Die D10 die zo lang te koop gestaan heeft bij de Alpina verdeler in Kortrijk (en die D10 is idd soms te spotten in Kortrijk Simoni) heeft er al 2 turbo's doorgedraaid, en een uitlaatcollector.
                      Als je hem ziet optrekken rookt ie ook nogal.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk Berichten
                        Ze zijn volgens mij wel niet echt betrouwbaar hoor. Die D10 die zo lang te koop gestaan heeft bij de Alpina verdeler in Kortrijk (en die D10 is idd soms te spotten in Kortrijk Simoni) heeft er al 2 turbo's doorgedraaid, en een uitlaatcollector.
                        Als je hem ziet optrekken rookt ie ook nogal.
                        Alpina verdeler in Kortrijk?

Ie rookt idd nog al

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                          Alpina verdeler in Kortrijk?

Ie rookt idd nog al
                          Monserez verdeelt alpina.

Die grijze D10 heeft daar een héééél eind tekoop gestaan. Wegens hoge prijs geraakte hij niet weg. Nu blijkbaar wel verkocht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk Berichten
                            Monserez verdeelt alpina.

Die grijze D10 heeft daar een héééél eind tekoop gestaan. Wegens hoge prijs geraakte hij niet weg. Nu blijkbaar wel verkocht
                            Ah wist ik niet

Comment

om et goe te maken

ik blijf erop staren

zouden jullie de neerklapbaarheid van de achterbank opofferen om er een 90 liter lpi tank achter de achterzetel te plaatsen met een mooie box rondgebouwd?

Comment

• maneen gij

Toch geen lpi in een alpina

Comment

• is die prijs van 43000 euro incl bpm ? wat zou de prijs dan zijn zonder bpm ?
                                  en als die motor tegen lpg kan zou ik het zeker doen . Op een ander autoforum zit er iemand met een alpina op lpi .

Comment

Zjiel, bestond er een E46 B3(S) met allrad???
                                    De "B3 Allrad" (zo héét ik zelfs) bestond, ja. Niet met de "S", evenwel, enkel de 280pk-versie.

Comment

yuk die kofferspoiler
                                      spijtig want dat interieur met die buitenkleur is gewoonweg subliem!

Die blauwe staat idd in NL, natuurlijk verre van de uitgelezen plaats om een wagen te gaan halen...
                                      Als je daar als buitenlander een auto koopt, valt die "verrekening van de BPM" toch niet ter jouwer laste? Hoe het exact ineen zit weet ik niet meer, maar 'k heb 't hier ooit 'es ergens gevraagd, en toen is daar wel een antwoord op gekomen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk Berichten
                                        Ze zijn volgens mij wel niet echt betrouwbaar hoor.
                                        Dat is zeker waar. Hard gereden Duitse D10 gingen in 't begin als vliegen neer...

Ik zou 'm in ieder geval nooit moeten hebben.

Comment

zouden jullie de neerklapbaarheid van de achterbank opofferen om er een 90 liter lpi tank achter de achterzetel te plaatsen met een mooie box rondgebouwd?
                                          'Ie is idd prachtig

Maar als je aan LPI denkt zou ik toch voor een ringtank gaan!
                                          Zo kan in de mijne +- 60l gas en als je een voor een cilindertank gaat van 90l aan max 80% gevuld zit je aan 72l effectief gas dat je erin krijgt...
                                          Veel verschil is er dus niet en daarvoor zou ik de neerklapbaarheid van de achterbank niet opofferen
                                          Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

Working...
                                          X