Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Tuurlijk moet dat nog blinken !!! Da's exact dezelfde kleur als die "gouden" B10 V8s touring die je hier hebt geplaatst een paar dagen terug. Messing metallic (Individual-kleur).
Tuurlijk moet dat nog blinken !!! Da's exact dezelfde kleur als die "gouden" B10 V8s touring die je hier hebt geplaatst een paar dagen terug. Messing metallic (Individual-kleur).
weet je wat, ik rij dit weekend naardaar, ik trek een kras in de motorkap en we wedden om de grootheid van het herstelfactuurbedrag
Aangezien jij de kras zult hebben getrokken, en dit nu voor jou onuitwisbaar op 't forum staat (aangezien je m'n post niet kan editen), maak ik me vooral geen zorgen om de grootte van 't herstelbedrag.
Aangezien jij de kras zult hebben getrokken, en dit nu voor jou onuitwisbaar op 't forum staat (aangezien je m'n post niet kan editen), maak ik me vooral geen zorgen om de grootte van 't herstelbedrag.
By all means : please do !!
da's nu de reden waarom ik zelfs geen discussie aanga met m'n eigen advocaat
Comment