Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Naar ik gehoord heb "wat ik zeer jammer vind" zal Alpina geen diesels meer produceren. Ik denk dat bijvb. de 530D en enorm potentieel heeft bij de Alpina Ingenieurs.
Naar ik gehoord heb "wat ik zeer jammer vind" zal Alpina geen diesels meer produceren. Ik denk dat bijvb. de 530D en enorm potentieel heeft bij de Alpina Ingenieurs.
Aangezien het exclusief raffinement van Alpina de dag van vandaag nauwelijks nog samenpast met dieselmotoren (met name omdat de dieselmotoren door de constructeurs en dus ook BMW zelf tot ongeveer de limiet inzake rendement en vermogen gedreven worden), lijkt dat me niet onwaarschijnlijk.
ff OT: wij hebben ook 2 Loewe tv's en ik vind die niet zo super, bij 1 al de beeldbuis moeten laten vervangen, gelukkig was ie nog net in garantie. Beeldkwaliteit is wel goed. (Geef mij maar B&O.)
ff OT: wij hebben ook 2 Loewe tv's en ik vind die niet zo super, bij 1 al de beeldbuis moeten laten vervangen, gelukkig was ie nog net in garantie. Beeldkwaliteit is wel goed. (Geef mij maar B&O.)
Bij m'n ouders niks dan lof. Al twintig jaar trouwe klant, op dit moment een toestel of 6 denk ik, en bij de luttele technische problemen die er zijn, een uiterst to the point en superknappe service. Zelfs uitbreiding van de garantie zonder vragen...
Ik ben opgegroeid in een nestje waar Loewe, B&W, Kef, Marantz en 'Sony ES' schering en inslag waren. Met die merken haal je voor hetzelfde geld een pak meer kwaliteit in huis. Maar 't ziet er niet zo stylish uit, da's waar.
Om dit off-topic stukje wat te linken met auto's : 't is alsof je een volledig opgesmukte SL 350 koopt (chroom velgen, potente uitlaat, flits kleurtje, wit leder). Geef mij voor dat geld maar een SLK 55 AMG.
Bij m'n ouders niks dan lof. Al twintig jaar trouwe klant, op dit moment een toestel of 6 denk ik, en bij de luttele technische problemen die er zijn, een uiterst to the point en superknappe service. Zelfs uitbreiding van de garantie zonder vragen...
Ik ben opgegroeid in een nestje waar Loewe, B&W, Kef, Marantz en 'Sony ES' schering en inslag waren. Met die merken haal je voor hetzelfde geld een pak meer kwaliteit in huis. Maar 't ziet er niet zo stylish uit, da's waar.
Om dit off-topic stukje wat te linken met auto's : 't is alsof je een volledig opgesmukte SL 350 koopt (chroom velgen, potente uitlaat, flits kleurtje, wit leder). Geef mij voor dat geld maar een SLK 55 AMG.
Onze Loewe Xelos beneden die is goed maar hebben we dus al de beeldbuis van moeten laten vervangen, gelukkig net in garantie.
Boven hebben we een goedkopere Loewe en die is maar
Maar genoeg OT nu terug ALPINA
iemand die bij mij in de buurt woont heeft zo'n zwarte V8 Roadster en ik moet jullie waarschijnlijk niet zeggen dat dat een machtig autoke is
maar ik heb nog geen rit kunnen versieren
iemand die bij mij in de buurt woont heeft zo'n zwarte V8 Roadster en ik moet jullie waarschijnlijk niet zeggen dat dat een machtig autoke is maar ik heb nog geen rit kunnen versieren
Comment