Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALPINA Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• dat blauw staat hem idd goed.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Erg zeldzaam (70 stuks gebouwd) : Alpina E34 B10 3.0 Allrad

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                ik vind dit de mooist Alpina ever made.
                (ook een van de mooiste BMW's natuurlijk)

PRACHTIG.......

Comment

• Dit topic nog eens opvissen met wel passende foto's.

Wordt deze ook vernieuwd of ge-updated?

Misschien reed hij gewoon achter de 5 om te vergelijken.

Comment

• B5

Het front:

De kont:

Lekkaaaaah !!!!!!!

*kwijl*

/edit: ge geeft dan al is ne link op msn

Comment

• wanneer komt die B5 nu eindelijk

moelijke keuze : een B5 of een gewone 5 met M-sportpack, maar in dit topic zal het wel het eerste zijn, niet ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke
                        wanneer komt die B5 nu eindelijk

moelijke keuze : een B5 of een gewone 5 met M-sportpack, maar in dit topic zal het wel het eerste zijn, niet ?
                        Allez jong, ik zou toch niet twijfelen!

Oké het sportpack is bijzonder lekker, maar binnen twee jaar rijden er al een hele hoop rond. Een B5 ga je in die twee jaar misschien 5 keer tegenkomen... ik twijfel geen seconde!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                          Oorspronkelijk geplaatst door Ceke
                          wanneer komt die B5 nu eindelijk

Allez jong, ik zou toch niet twijfelen!

Oké het sportpack is bijzonder lekker, maar binnen twee jaar rijden er al een hele hoop rond. Een B5 ga je in die twee jaar misschien 5 keer tegenkomen... ik twijfel geen seconde!
                          ja ik weet het maar de alpina zal waarschijnlijk redelijk duur zijn, eerst de prijs afwachten, dan mijn besluit trekken.

Comment

• Neem de prijs van de B7 en trek er € 12.500 af, toch niet zo moeilijk ?

De B5 (als 'ie zo zal heten, al lijkt dat wel heel waarschijnlijk) komt ergens midden volgend jaar. Op de Alpina-website vind je meer gegevens over de release.

Comment

Neem de prijs van de B7 en trek er € 12.500 af, toch niet zo moeilijk ?

De B5 (als 'ie zo zal heten, al lijkt dat wel heel waarschijnlijk) komt ergens midden volgend jaar. Op de Alpina-website vind je meer gegevens over de release.
                              dat vind ik toch redelijk duur, maja tis dan ook een alpina hé.
                              wat zal zo +/- de standaard uitrusting zijn ? enig idee ?

Comment

• Foto interieur vorige alpina? (op basis van vorige bmw 7)

Comment

• Laatste nieuwe scoop foto van de E60 ALPINA B5:

bron: http://www.m5board.com

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Seven
                                    Laatste nieuwe scoop foto van de E60 ALPINA B5:

prachtig! :o

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW RULES
                                      Foto interieur vorige alpina? (op basis van vorige bmw 7)
                                      Wat is er gebeurd met het "vriendelijk vragen" ? Als je te lui bent om zelf te googlen, dan kan je 't toch op z'n minst vriendelijk vragen, in plaats van dergelijke commando's af te vuren ... allez, da's mijn mening. Jong en zo onbeschoft, waar gaat dat heen ...

Anyway : www.google.be -> zoektermen als "B12" en "alpina" zullen wonderen doen. Een beetje zelf werken heeft niemand ooit kwaad gedaan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMW RULES
                                        Foto interieur vorige alpina? (op basis van vorige bmw 7)
                                        Wat is er gebeurd met het "vriendelijk vragen" ? Als je te lui bent om zelf te googlen, dan kan je 't toch op z'n minst vriendelijk vragen, in plaats van dergelijke commando's af te vuren ... allez, da's mijn mening. Jong en zo onbeschoft, waar gaat dat heen ...

Anyway : www.google.be -> zoektermen als "B12" en "alpina" zullen wonderen doen. Een beetje zelf werken heeft niemand ooit kwaad gedaan.
                                        *applaus*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Seven
                                          Laatste nieuwe scoop foto van de E60 ALPINA B5:

Cool !

Nu ja, als ze willen beginnen leveren rond aprilo/mei, dan mag 'ie beginnen testrijden, dacht ik zo.

Wel niks verrassends aan, compleet zoals je kan verwachten.

Maar leuk om zien dat 'ie al rijdt. 500 pk en 700 Nm ... mmmmm ... ik denk dat de M5 daar een hele kluif aan zal hebbn.

Comment

Working...
                                          X