Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALPINA Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
    Facking hell man! De Touring is zo VET!!!!!!

Comment

• Kvind gewoon elke Alpina zoooo lekker

Comment

• Tomski, vuile repost slet!

zie vorige pagina!

(Ik weet het, je kan er niet aan doen...)

Comment

Tomski, vuile repost slet!

zie vorige pagina!

(Ik weet het, je kan er niet aan doen...)
          oeps, ni gezien

Comment

• De 5-reeks valt nu nog mee, maar de overige Alpina's lijden onder het mindere design van de laatste BMW's. Niet dat deze lelijk zijn, maar ik vind ze minder verzoenbaar met de typische Alpina-stijl (chique sportief ).

EDIT: de 6-reeks is eigenlijk de knapste van de Alpina's, ik doel vooral op de 7 (kots) en de 3 (mwaaaaah).

Comment

• Ik verkies steeds meer een Alpina boven een M.

Die blauwe B3
              Last edited by ; 05/01/2008, 11:46.

Comment

• Amai wat een beestige bakken!!! Dat groen vind ik prachtig

Is dit metallic groen van BMW? Of van Alpina? Wat een lekkere kleur, zeg...
                Hoe zit dat als je een Alpina koopt? Waar zitten de dealers? Of kan je deze bij BMW bestellen?

Op onderhoud kan je toch wel bij BMW gaan è?
                Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                  Amai wat een beestige bakken!!! Dat groen vind ik prachtig

Is dit metallic groen van BMW? Of van Alpina? Wat een lekkere kleur, zeg...
                  Hoe zit dat als je een Alpina koopt? Waar zitten de dealers? Of kan je deze bij BMW bestellen?

Op onderhoud kan je toch wel bij BMW gaan è?
                  Groen van Alpina. Koop je via een Alpina dealer. Volgens mij niet via BMW te bestellen. (vrij zeker)

Onderhoud zal wel lukken.

Comment

Groen van Alpina. Koop je via een Alpina dealer. Volgens mij niet via BMW te bestellen. (vrij zeker)

Onderhoud zal wel lukken.
                    Alpina valt bij enkele BMW verdelers te bestellen hoor...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                      Alpina valt bij enkele BMW verdelers te bestellen hoor...
                      Ja? Zoals?

Thx!

Comment

Ja? Zoals?

Thx!
                        Jean-Michel Martin in Brussel.
                        En nog maar bij mij onbekend.

Comment

• Monserez in Kortrijk kan je ook Alpina bestellen.

Comment

• Alpina > M zeker bij de nieuwe modellen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk Berichten
                              De 5-reeks valt nu nog mee, maar de overige Alpina's lijden onder het mindere design van de laatste BMW's. Niet dat deze lelijk zijn, maar ik vind ze minder verzoenbaar met de typische Alpina-stijl (chique sportief ).

EDIT: de 6-reeks is eigenlijk de knapste van de Alpina's, ik doel vooral op de 7 (kots) en de 3 (mwaaaaah).
                              Ik vind de B6 net de lelijkste Alpina. Hoe specialer 't design, hoe moeilijker verzoenbaar met aftermarket add-ons. De stijl van de '6 leent zich niet tot spoilers, imo. Ik vind vooral ook de motorkap lelijk, dat diffusorlipje achteraan, ... *ieuw*

De B7 is supervet, maar inderdaad: die B5s limousine, op 20", in 't donkergroen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten

Prachtige 7!

Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten

Alpina > M zeker bij de nieuwe modellen!

Idd zonder enige twijfel, zijn eleganter en stijlvoller imo.

Comment

• Sorry maar ... E92 M3 > E92 B3. Atmosferische V8 power >>>>> drukgevulde zespitter. De M3 is qua driveability toch nog 'n klasse hoger.

De M5 zou ik ook laten staan voor een B5s. Oké, zo snappy als de M5 zal 'ie nooit zijn, maar de M5 is nu toch al een sportwagen die in 't keurslijf van een limousine gevangen zit, ik vind het een beetje 'n vreemde auto. De B5 heeft de statigheid die ik in een M5 mis, en vooral: veel comfortabeler.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                    Ik vind de B6 net de lelijkste Alpina. Hoe specialer 't design, hoe moeilijker verzoenbaar met aftermarket add-ons. De stijl van de '6 leent zich niet tot spoilers, imo. Ik vind vooral ook de motorkap lelijk, dat diffusorlipje achteraan, ... *ieuw*

De B7 is supervet, maar inderdaad: die B5s limousine, op 20", in 't donkergroen...
                                    True.

Al mag je voor mij dat donkergroen in blauw veranderen

Comment

Sorry maar ... E92 M3 > E92 B3. Atmosferische V8 power >>>>> drukgevulde zespitter. De M3 is qua driveability toch nog 'n klasse hoger.

De M5 zou ik ook laten staan voor een B5s. Oké, zo snappy als de M5 zal 'ie nooit zijn, maar de M5 is nu toch al een sportwagen die in 't keurslijf van een limousine gevangen zit, ik vind het een beetje 'n vreemde auto. De B5 heeft de statigheid die ik in een M5 mis, en vooral: veel comfortabeler.
                                      Dat is niet waar!

--> MY 2009 516i

Comment

Sorry maar ... E92 M3 > E92 B3. Atmosferische V8 power >>>>> drukgevulde zespitter. De M3 is qua driveability toch nog 'n klasse hoger.

Wederom my thoughts exactly.

M3 > B3

maaaaar

B5s >>>> M5

Qua looks mag het voor mij echter 2 keer de alpina zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk Berichten
                                          Wederom my thoughts exactly.

M3 > B3

maaaaar

B5s >>>> M5

Qua looks mag het voor mij echter 2 keer de alpina zijn
                                          Ik peis dat ik ook meer en meer naar de ALPINA B5 neig... alleszins wat de Touring betreft.

Voor mij, ist zo denk ik

E60: M5 >>> B5s
                                          E61: M5 <<< B5s

Comment

Working...
                                          X