Oorspronkelijk geplaatst door MPower
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALPINA Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenTomski, vuile repost slet!
zie vorige pagina!
(Ik weet het, je kan er niet aan doen...)
Comment
-
De 5-reeks valt nu nog mee, maar de overige Alpina's lijden onder het mindere design van de laatste BMW's. Niet dat deze lelijk zijn, maar ik vind ze minder verzoenbaar met de typische Alpina-stijl (chique sportief ).
EDIT: de 6-reeks is eigenlijk de knapste van de Alpina's, ik doel vooral op de 7 (kots) en de 3 (mwaaaaah).
Comment
-
Amai wat een beestige bakken!!! Dat groen vind ik prachtig
Is dit metallic groen van BMW? Of van Alpina? Wat een lekkere kleur, zeg...
Hoe zit dat als je een Alpina koopt? Waar zitten de dealers? Of kan je deze bij BMW bestellen?
Op onderhoud kan je toch wel bij BMW gaan è?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk BerichtenAmai wat een beestige bakken!!! Dat groen vind ik prachtig
Is dit metallic groen van BMW? Of van Alpina? Wat een lekkere kleur, zeg...
Hoe zit dat als je een Alpina koopt? Waar zitten de dealers? Of kan je deze bij BMW bestellen?
Op onderhoud kan je toch wel bij BMW gaan è?
Onderhoud zal wel lukken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenGroen van Alpina. Koop je via een Alpina dealer. Volgens mij niet via BMW te bestellen. (vrij zeker)
Onderhoud zal wel lukken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenAlpina valt bij enkele BMW verdelers te bestellen hoor...
Thx!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenJa? Zoals?
Thx!
En nog maar bij mij onbekend.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk BerichtenDe 5-reeks valt nu nog mee, maar de overige Alpina's lijden onder het mindere design van de laatste BMW's. Niet dat deze lelijk zijn, maar ik vind ze minder verzoenbaar met de typische Alpina-stijl (chique sportief ).
EDIT: de 6-reeks is eigenlijk de knapste van de Alpina's, ik doel vooral op de 7 (kots) en de 3 (mwaaaaah).
De B7 is supervet, maar inderdaad: die B5s limousine, op 20", in 't donkergroen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
Prachtige 7!
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
Alpina > M zeker bij de nieuwe modellen!
Idd zonder enige twijfel, zijn eleganter en stijlvoller imo.
Comment
-
Sorry maar ... E92 M3 > E92 B3. Atmosferische V8 power >>>>> drukgevulde zespitter. De M3 is qua driveability toch nog 'n klasse hoger.
De M5 zou ik ook laten staan voor een B5s. Oké, zo snappy als de M5 zal 'ie nooit zijn, maar de M5 is nu toch al een sportwagen die in 't keurslijf van een limousine gevangen zit, ik vind het een beetje 'n vreemde auto. De B5 heeft de statigheid die ik in een M5 mis, en vooral: veel comfortabeler.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk vind de B6 net de lelijkste Alpina. Hoe specialer 't design, hoe moeilijker verzoenbaar met aftermarket add-ons. De stijl van de '6 leent zich niet tot spoilers, imo. Ik vind vooral ook de motorkap lelijk, dat diffusorlipje achteraan, ... *ieuw*
De B7 is supervet, maar inderdaad: die B5s limousine, op 20", in 't donkergroen...
Al mag je voor mij dat donkergroen in blauw veranderen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenSorry maar ... E92 M3 > E92 B3. Atmosferische V8 power >>>>> drukgevulde zespitter. De M3 is qua driveability toch nog 'n klasse hoger.
De M5 zou ik ook laten staan voor een B5s. Oké, zo snappy als de M5 zal 'ie nooit zijn, maar de M5 is nu toch al een sportwagen die in 't keurslijf van een limousine gevangen zit, ik vind het een beetje 'n vreemde auto. De B5 heeft de statigheid die ik in een M5 mis, en vooral: veel comfortabeler.
--> MY 2009 516i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenSorry maar ... E92 M3 > E92 B3. Atmosferische V8 power >>>>> drukgevulde zespitter. De M3 is qua driveability toch nog 'n klasse hoger.
M3 > B3
maaaaar
B5s >>>> M5
Qua looks mag het voor mij echter 2 keer de alpina zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk BerichtenWederom my thoughts exactly.
M3 > B3
maaaaar
B5s >>>> M5
Qua looks mag het voor mij echter 2 keer de alpina zijn
Voor mij, ist zo denk ik
E60: M5 >>> B5s
E61: M5 <<< B5s
Comment
Comment