Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De 5-reeks valt nu nog mee, maar de overige Alpina's lijden onder het mindere design van de laatste BMW's. Niet dat deze lelijk zijn, maar ik vind ze minder verzoenbaar met de typische Alpina-stijl (chique sportief ).
EDIT: de 6-reeks is eigenlijk de knapste van de Alpina's, ik doel vooral op de 7 (kots) en de 3 (mwaaaaah).
Amai wat een beestige bakken!!! Dat groen vind ik prachtig
Is dit metallic groen van BMW? Of van Alpina? Wat een lekkere kleur, zeg...
Hoe zit dat als je een Alpina koopt? Waar zitten de dealers? Of kan je deze bij BMW bestellen?
Amai wat een beestige bakken!!! Dat groen vind ik prachtig
Is dit metallic groen van BMW? Of van Alpina? Wat een lekkere kleur, zeg...
Hoe zit dat als je een Alpina koopt? Waar zitten de dealers? Of kan je deze bij BMW bestellen?
Op onderhoud kan je toch wel bij BMW gaan è?
Groen van Alpina. Koop je via een Alpina dealer. Volgens mij niet via BMW te bestellen. (vrij zeker)
De 5-reeks valt nu nog mee, maar de overige Alpina's lijden onder het mindere design van de laatste BMW's. Niet dat deze lelijk zijn, maar ik vind ze minder verzoenbaar met de typische Alpina-stijl (chique sportief ).
EDIT: de 6-reeks is eigenlijk de knapste van de Alpina's, ik doel vooral op de 7 (kots) en de 3 (mwaaaaah).
Ik vind de B6 net de lelijkste Alpina. Hoe specialer 't design, hoe moeilijker verzoenbaar met aftermarket add-ons. De stijl van de '6 leent zich niet tot spoilers, imo. Ik vind vooral ook de motorkap lelijk, dat diffusorlipje achteraan, ... *ieuw*
De B7 is supervet, maar inderdaad: die B5s limousine, op 20", in 't donkergroen...
Sorry maar ... E92 M3 > E92 B3. Atmosferische V8 power >>>>> drukgevulde zespitter. De M3 is qua driveability toch nog 'n klasse hoger.
De M5 zou ik ook laten staan voor een B5s. Oké, zo snappy als de M5 zal 'ie nooit zijn, maar de M5 is nu toch al een sportwagen die in 't keurslijf van een limousine gevangen zit, ik vind het een beetje 'n vreemde auto. De B5 heeft de statigheid die ik in een M5 mis, en vooral: veel comfortabeler.
Ik vind de B6 net de lelijkste Alpina. Hoe specialer 't design, hoe moeilijker verzoenbaar met aftermarket add-ons. De stijl van de '6 leent zich niet tot spoilers, imo. Ik vind vooral ook de motorkap lelijk, dat diffusorlipje achteraan, ... *ieuw*
De B7 is supervet, maar inderdaad: die B5s limousine, op 20", in 't donkergroen...
True.
Al mag je voor mij dat donkergroen in blauw veranderen
Sorry maar ... E92 M3 > E92 B3. Atmosferische V8 power >>>>> drukgevulde zespitter. De M3 is qua driveability toch nog 'n klasse hoger.
De M5 zou ik ook laten staan voor een B5s. Oké, zo snappy als de M5 zal 'ie nooit zijn, maar de M5 is nu toch al een sportwagen die in 't keurslijf van een limousine gevangen zit, ik vind het een beetje 'n vreemde auto. De B5 heeft de statigheid die ik in een M5 mis, en vooral: veel comfortabeler.
Sorry maar ... E92 M3 > E92 B3. Atmosferische V8 power >>>>> drukgevulde zespitter. De M3 is qua driveability toch nog 'n klasse hoger.
De M5 zou ik ook laten staan voor een B5s. Oké, zo snappy als de M5 zal 'ie nooit zijn, maar de M5 is nu toch al een sportwagen die in 't keurslijf van een limousine gevangen zit, ik vind het een beetje 'n vreemde auto. De B5 heeft de statigheid die ik in een M5 mis, en vooral: veel comfortabeler.
Wederom my thoughts exactly.
M3 > B3
maaaaar
B5s >>>> M5
Qua looks mag het voor mij echter 2 keer de alpina zijn
Comment