Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
yep, geproduceerd in 92 & 93, te krijgen in sedan, coupé en touring
De E30 Touring werd gebouwd tot 1994. De E36 Touring kwam er pas in 1995. Die B6 op de foto zou van 1996 zijn.
Ik ben geen BMW Alpina kenner maar die gaan toch geen model bouwen dat 3 jaar later als gewone BMW op de markt komt?
De E30 Touring werd gebouwd tot 1994. De E36 Touring kwam er pas in 1995. Die B6 op de foto zou van 1996 zijn.
Ik ben geen BMW Alpina kenner maar die gaan toch geen model bouwen dat 3 jaar later als gewone BMW op de markt komt?
da's idd raar, dat zijn de gegevens die ik op de site weervind
van eigenaars:
Oorspronkelijk geplaatst door Sedan
Produced in 1992, but not registered until 09-1994 so in Holland it is officially 1994. Everything is original. Alpina striping silver, complete repainted in 09-2005. 3 reviews in Dutch car magazines. All in my posession
Oorspronkelijk geplaatst door coupé
Here i have my BMW Alpina B6 2.8 2 door coupe based on 3 series E36 model which i have owned for the last 3 years. The car is a 1992 model on a K plate
de touring kan dus later geproduceerd zijn, daar vind ik niets van terug
wat ik soms niet snap aan de E46 reeks is dat er préFL modellen waren met de 3.4 S motor, officieel, en dat er FL modellen waren met de ouwe 3.3 motoren...
...ik heb mij dat ook al afgevraagd...de vraag is natuurlijk hoe betrouwbaar is die info? Heb jij al foto's gezien waarop de motor getoond wordt? Misschien zijn het "vergissingen" in de annonce
Comment