Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Welcome to 3 months ago. Is al uitvoerig over bericht hier, en inderdaad 't is vét! De "s" zorgt bij de B6s b.v. voor de "doorboorde" motorkap, die (imo) zeer lelijk is.
De B7 krijgt de krachtiger motor trouwens niet, enkel de B5 en de B6 worden B5s en B6s.
?
De eerste E60 Alpina heette B5. Met 500 horsjes en zo. Nou is 't B5s (al schrijf ik 't verkeerd maar zo vind ik 't het knapste ), met 530 horsjes. Geen "nog" een update. Eén update.
Heb ik dan gemist maarja ik ben ook geen totale autofreak he
Maar ik ben toch onder de indruk van die B5s waw ...
Ik vraag me af wat dat kost, zo'n Alpina 'Classic' velgen van bv. 18" ? Ik vind op hun site geen prijzen, het is misschien ook wel wijs ze wat stil te houden
Ik vraag me af wat dat kost, zo'n Alpina 'Classic' velgen van bv. 18" ? Ik vind op hun site geen prijzen, het is misschien ook wel wijs ze wat stil te houden
ik denk toch voor 19" zo rond de 3500€ ik dacht zelfs zo rond de 4000€.
Zo'n Alpina Classic velg 19" is voor mij gewoon de mooiste velg op de markt.
OZ, BBS RX/CH/LM, Brabus monobloc, AMG, AC Schnitzer, //M, Breyton,... my ass.
Zo'n Alpina Classic velg 19" is voor mij gewoon de mooiste velg op de markt.
OZ, BBS RX/CH/LM, Brabus monobloc, AMG, AC Schnitzer, //M, Breyton,... my ass.
Ik vind dat idd ook ,
Maar ....
... dat kuisen alleen al is een avontuur.
Ik vind dat idd ook ,
Maar ....
... dat kuisen alleen al is een avontuur.
Ik geef je op een briefje ... dat kuisen is hemels , en met goed materiaal is dat snel gedaan, natuurlijk wel 2 keer per week , en tussendoor nog is gewoon afsprieten hé
en ... euhh... reken maar 4 378,85 eurokes voor een setje 19" Classic ( voor een E91)
Comment