Oorspronkelijk geplaatst door stradge
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALPINA Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenBah heel die auto wordt verpest door FL lichten in een niet-FL, dat komt zo fout over
Comment
-
Bij m'n nonkel staat er een Alpina E38.
Het spijtige is wel dat hij daar met een reden staat, lol. Hij heeft een Mitsubishi garage, z'n broer heeft een BMW garage aan de overkant. Soort van 2 familiebedrijven. Nu staat die E38 er in een kot in een hoekske omdat er een ongelukske mee was gebeurd. :p Staat daar geparkeerd. De motor zag er wel niet zo gezond uit (half uiteen), vuil. Maar wat een machien, echt ongelooflijk. Puur Alpina blauwe kleur met gigantische Alpina velgen.
Gaf een geweldige indruk.
Sadly niet te koop wsl.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenB5>>>>M5
Ik vind die nieuwe Alpina's eigenlijk allemaal gatlelijk. Zeker als je gaat vergelijken met E32, E34, E38, E36, E46's,... Nieuwe BMW's zijn veel te modern van design om een geslaagde Alpina te zijn imo/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cousie Bekijk Berichtenheeft deze B7 eigenlijk dezelfde specs als de B5?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
prachtig
en voor die prijs rij je met een exclusieve wagen rond vind ik want ik heb nog geen enkele in real-life gezien in deze configuratie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenprachtig
en voor die prijs rij je met een exclusieve wagen rond vind ik want ik heb nog geen enkele in real-life gezien in deze configuratie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenHoeveel zou die nieuw gekost hebben? Tss de 40.000 en 45.000? Standaard kost dat ding 40.000, dacht ik. En veel opties heeft die wagen niet.
misschien staan niet alle opties erbij he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenik dacht dat het 37.500€ was nieuw zonder opties
misschien staan niet alle opties erbij he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
Comment
Comment