Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Scheef stekende koetswerkdelen (motorkap, kofferklep, ...), afdekkapjes die missen (koplampwasser, sleepoog), nadien gespoten zijdorpels (denk ik), voorspoiler half los en scheef, voorbumper al meerdere duwtjes gehad (zit scheef), fake nageplaatste Alpina-logo's ipv. BMW-logo's langs buiten, BMW M zijlijsten die niet origineel zijn, niet meegespoten lijst boven nummerplaat achteraan (= zeker niet origineel), vreemdsoortige en butt ugly parkeersensor achteraan, achterbumper lijkt me niet origineel (zwarte inzet?), ...
Kar staat er allerminst origineel bij, en zo op foto vind ik 'm een zeer povere indruk maken.
Was het niet zo dat een Alpina nooit meer vermogen mocht hebben dan de M-variant? Of heb ik dat es verkeerd opgevangen?
Sowieso, B5s touring >>> M5 touring
Was het niet zo dat een Alpina nooit meer vermogen mocht hebben dan de M-variant? Of heb ik dat es verkeerd opgevangen?
Mjah, dan is dat nu toch alleszins wel het geval. Ik denk dat BMW maar al te graag heeft dat de B5s er is. Met automaat (i.t.t. SMG7), en even snel als de E 63 AMG ook. Daarmee kunnen ze echt tegen de Benz concurreren. De M5 is te anders van karakter, spreek m.i. een ander doelpubliek aan.
Comment