Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Fak, een nieuwe B3 biturbo naar m'n zin is nog 70.000 euro
Valt toch mee, kan zich meten met een M3, enkel ligt de klemtoon anders. Waarschijnlijk is "naar m'n zin" toch redelijk vol, doe maar eens hetzelfde met een M3
Valt toch mee, kan zich meten met een M3, enkel ligt de klemtoon anders. Waarschijnlijk is "naar m'n zin" toch redelijk vol, doe maar eens hetzelfde met een M3
voor een E90 M3 kom ik 10k meer uit.
beide duitse prijzen.
dag/nacht verschil.. volgens mij rijdt een B3 nauwelijks anders dan een 335iA..
Idd, een M3 komt veel meer over als sportwagen, terwijl een B3 meer GT is, ik zou het dan ook wel weten
Pas, op een verschil van 54pk en een hoop Nm's is toch niet te verwaarlozen denk ik, maar het motorkarakter en geluid zullen wel wat gelijk blijven en de beleving dus ook.
voor mijn part mogen ze de M3 in een dozeke steken en onder 't bed schuiven....moest ik moeten kiezen ik neem B3BT...ok, wat minder pk's...ok een automaat...maar wel een veel zuiniger auto die zoals het een Alpina betaamt homogeen in mekaar zit en perfect dagelijks bruikbaar is.
Een Alpina is een door en door doordacht en afgewerkt produkt...heerlijk
voor mijn part mogen ze de M3 in een dozeke steken en onder 't bed schuiven....moest ik moeten kiezen ik neem B3BT...ok, wat minder pk's...ok een automaat...maar wel een veel zuiniger auto die zoals het een Alpina betaamt homogeen in mekaar zit en perfect dagelijks bruikbaar is.
Een Alpina is een door en door doordacht en afgewerkt produkt...heerlijk
Thing is, I like Alpina a lot, maar als ik de prijs van een B3 biturbo touring bekijk ... daarvoor heb ik een 335i touring met manuele bak, M Sport Pack, BMW Performance voorbumper, carbon spiegelkapjes en diffusor, carbon BMW Performance voorspoilerlip, BMW Performance remmen, en de 19" BMW Performance velgen. En nog wat spul, waarschijnlijk.
Grotere intercooler, grotere oliekoeler, chip, en je hebt dik 400 pk en 550 Nm in die 335i. Bak kan dat aan, als de koppeling raar doet prop je daar eentje in van de E60 M5 met manuele bak (USA). Klaar.
Thing is, I like Alpina a lot, maar als ik de prijs van een B3 biturbo touring bekijk ... daarvoor heb ik een 335i touring met manuele bak, M Sport Pack, BMW Performance voorbumper, carbon spiegelkapjes en diffusor, carbon BMW Performance voorspoilerlip, BMW Performance remmen, en de 19" BMW Performance velgen. En nog wat spul, waarschijnlijk.
Grotere intercooler, grotere oliekoeler, chip, en je hebt dik 400 pk en 550 Nm in die 335i. Bak kan dat aan, als de koppeling raar doet prop je daar eentje in van de E60 M5 met manuele bak (USA). Klaar.
As close to an M3 touring as you can get, imo.
maar.
Koop je iets wat van de band rolt en gewoon sleutel omdraaien en gassen is? Of koop je iets wat van de band rolt en je eerst nog moet beginnen modden langs alle kanten. Ik vind het eerste wel een meerprijs waard.
Koop je iets wat van de band rolt en gewoon sleutel omdraaien en gassen is? Of koop je iets wat van de band rolt en je eerst nog moet beginnen modden langs alle kanten. Ik vind het eerste wel een meerprijs waard.
Al die stukken worden door de dealer gemonteerd voor je je kar gaat ophalen, hè. En dan heb je in ieder geval iets dat minstens even gepersonaliseerd is als een Alpina.
Ik zou zelfs al een manuele 335i met stock software prefereren boven een B3 biturbo met automaat. Allez, toch als het m'n enige wagen zou zijn, waarmee 'k dus ook af en toe on track zou gaan.
Koop je iets wat van de band rolt en gewoon sleutel omdraaien en gassen is? Of koop je iets wat van de band rolt en je eerst nog moet beginnen modden langs alle kanten. Ik vind het eerste wel een meerprijs waard.
Anderzijds, een performance 335i is redelijk exclusief. exclusiever dan een M3 of een B3... Bovendien zijn veel performance spullen echt mooi: niet te tuning en toch erg sportief...
Thing is, I like Alpina a lot, maar als ik de prijs van een B3 biturbo touring bekijk ... daarvoor heb ik een 335i touring met manuele bak, M Sport Pack, BMW Performance voorbumper, carbon spiegelkapjes en diffusor, carbon BMW Performance voorspoilerlip, BMW Performance remmen, en de 19" BMW Performance velgen. En nog wat spul, waarschijnlijk.
Grotere intercooler, grotere oliekoeler, chip, en je hebt dik 400 pk en 550 Nm in die 335i. Bak kan dat aan, als de koppeling raar doet prop je daar eentje in van de E60 M5 met manuele bak (USA). Klaar.
As close to an M3 touring as you can get, imo.
Dat is toch al dezelfde bak?
Ik vind de Alpina ook super, zeker de FL in Touring in 't blauw
Juist die automaat... in AWD of RWD + optioneel sper lijkt me dat zo'n zalige reiswagen. Erg homogene wagen, zeer afgewerkt geheel en erg snel..
Comment