Oorspronkelijk geplaatst door DB7 Vantage
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALPINA Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk Berichten
tja ... mooie poging?1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Zou wel vet zijn!
B1 biturbo Sporthatch (3-deurs) met 360 pk.U hoeft dit niet te lezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenOnze Belgische trots (nuja...), Koning Albert II, zou met een Alpina B5 rijden. Weet iemand hier meer van, of heeft iemand hier foto's van?
Vroeger heeft de koning trouwens een B12 6.0 E-kat (E38 ) gehad.
Heb door de tweede eigenaar van die kar een ritje gekregen.
Comment
-
Die is dit jaar verkocht geweest, die B5. Stond te koop bij Monserez, een enorm vet ding. Was zelfs een B5 S Touring, als ik het me een beetje herinner.
Weet niet wat ie ervoor in de plaats gekocht heeft, daarvoor is het al beetje te lang geleden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Challazer Bekijk BerichtenDie is dit jaar verkocht geweest, die B5. Stond te koop bij Monserez, een enorm vet ding. Was zelfs een B5 S Touring, als ik het me een beetje herinner.
Weet niet wat ie ervoor in de plaats gekocht heeft, daarvoor is het al beetje te lang geleden.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door maximebraems Bekijk BerichtenIk heb een paar foto's van de Alpina B5 touring van onze Koning die door ons betaald was.... rijd nu rond in de kanten van Menen met logo vanachteren 525i Heb die foto's staan maar zijn te groot om hier op te plaatsen
Knappe auto!1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Heb een mailtje gestuurd naar Alpina om te informeren naar een E89 Z4.
Hun antwoord:
Dear Mr. .........,
Many thanks for your interest in a BMW ALPINA Roadster based on the BMW
series E89. It's still up in the air whether we will develop this model or not.
The decission will be estimated reached this autumn. We suggest you to inquire again after the Frankfurt fair end of September.
Yours sincerely,
Gerhard Weber
Leitung Auftragssteuerung
ALPINA Burkard Bovensiepen GmbH + Co. KG
Alpenstraße 35-37, 86807 Buchloe
Als je 't mij vraagt is BMW op dit moment aan het sleutelen aan een Z4 M en zullen zij belissing tot productie nemen rond die periode ... en pas dan zal Alpina kunnen beslissen.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
Comment