Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Sta momenteel te twijfelen tussen een alpina d3 touring dat volledig mijn smaak is maar aan de andere kant zag ik onlangs een alpina d3 biturbo berline staan. nu ik sta te twijfelen qua verzekering enz welke wagen ik zou kiezen. Die touring is full option maar die berline heeft geen full leder nu helpen jullie mij om een beslissing e nemen. al wetend dat ik zot ben van tourings .....
Sta momenteel te twijfelen tussen een alpina d3 touring dat volledig mijn smaak is maar aan de andere kant zag ik onlangs een alpina d3 biturbo berline staan. nu ik sta te twijfelen qua verzekering enz welke wagen ik zou kiezen. Die touring is full option maar die berline heeft geen full leder nu helpen jullie mij om een beslissing e nemen. al wetend dat ik zot ben van tourings .....
De een is een d3 touring zoals je hem wil + je houdt van een touring? Waarom dan de sedan overwegen? Of vergis je je en is dat een b3 sedan?
Ik zie het verschil al. De d3 is opbasis van de 320d de d3 biturbo op basis van de 23d motor.
Best eens opzoeken welke van die 2 motoren u het meeste aanspreekt dan. Denk niet dat het heel veel verschil geeft buiten dat dat 23d lineairder is en minder plots versnelt. Sommige mensen vinden dat leuk sommige hebben het liever wat plotser sommige liever lineair en beetje extra power.
het zit anders zou liever de motor hebben van de D3 bi-turbo maar aan de andere kant zie ik liever de buitenkant van de touring maar andere kant dan alweer is de berline de facelift al.
het zit anders zou liever de motor hebben van de D3 bi-turbo maar aan de andere kant zie ik liever de buitenkant van de touring maar andere kant dan alweer is de berline de facelift al.
Moeilijke keuze, maar denk dat je de beslissing zelf zal moeten maken. Of wachten op een mooie d3 bi-turbo touring.
Comment