Ik bedoelde Alpina Archive dus
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALPINA Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Last edited by Spillies; 04/12/2009, 00:32.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk BerichtenIk bedoelde Alpina Archive dusOorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenMaar Lampe, u vind ik wel niet...
Comment
-
-
-
Dat gaat er gewoon lós over!
Stel je voor, dat in Alpinagrün met Gold Dekor...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichtenhttp://www.alpina-archive.com/?p=3659
Dat gaat er gewoon lós over!
Stel je voor, dat in Alpinagrün met Gold Dekor...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
Perfectie bestaat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
Comment
-
2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
sta ook op alpina archief
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenDoor middel van eliminatie kunnen we een niet-exhaustieve lijst opstellen van plaatsen waar je met een probabiliteit van minstens 51% géén verzekering zult vinden
- Slagerij Kurt (Alveringem)
- Stedelijke bibliotheek (Perk)
- Bandencentrale Puype (Brugge)
- Flair.be - forum
- Jaarlijkse vogelspottersmeeting (Hasselt)
- Lingerie Christine Heule
- Hondengedragschool De Neermolen
- Kapsalon De vlotte snit (Melle)
- Wizzie en Woppy
- Spillies (motivatie: taalfouten maken een verzekeringspolis van rechtswege nietig)
Comment
-
Op de B5 op basis van de F10 is't nog een tijdje wachten
Naar mij verteld is, zal hij pas in 2011 - maart te Genève worden voorgesteld, en da's nog echt belachelijk lang vind ik...
Nuja, dat belooft misschien voor'n nóg ongelooflijkere dan de huidige B5(S) (die eigenlijk al niet meer de huidige maar de vorige is).
Alpinagrün met Golddekor en Lavalina II interieur met warmbruin en eventueel wat andere tinten erin verwerkt
Ik hoop trouwens dat'ie ook in Allrad zal verkocht worden!
Comment
-
Ik zou 't eigenlijk vetter vinden mochten ze de typebenamingen bij Alpina weer afstemmen op 't aantal cilinders (is niet altijd zo geweest, I know, en soms zat er zelfs helemaal geen logica in).
En dan een :- B6 biturbo ('3 in al z'n versies)
- B8 biturbo ('5)
- B12 biturbo (in de '7 en als specialleke ook in een X5 )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk zou 't eigenlijk vetter vinden mochten ze de typebenamingen bij Alpina weer afstemmen op 't aantal cilinders (is niet altijd zo geweest, I know, en soms zat er zelfs helemaal geen logica in).
En dan een :- B6 biturbo ('3 in al z'n versies)
- B8 biturbo ('5)
- B12 biturbo (in de '7 en als specialleke ook in een X5 )
Dat zou idd vet zijn, maar ik vind tegenwoordig simpelweg élke typebenaming bij élk merk op niks slagen.
Vooral het suffix 'biturbo' vind ik e-norm vet! Als daar dan nog zo'n shizzle bijkomt à la 'Allrad' en zo, dan word ik al helemaal zwijmelachtig
Als je met'n hoop autoliefhebbers op stap bent, maar je huidige auto nog niet kent en ze vragen je met wat je rijdt: 'Oh, sinds recent heb ik een Alpina B10 4.6 V8 Touring op basis van de E34 met Alpinagrün en Golddekor.' Da's een heerlijke mondvol, zowel voor jou om uit te spreken als voor hen om er te zitten, vol met tanden...
Trouwens: http://www.pistonheads.com/sales/1066026.htm maar die ken je ongetwijfeld al.
Wat ik wel ietwat spijtig vind is dat het understated karakter van Alpina begint te vervagen door er alsmaar dikkere, grotere en vooral meer uitlaten op te gooien.
Comment
-
Comment