Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALPINA Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
Wat ik wel ietwat spijtig vind is dat het understated karakter van Alpina begint te vervagen door er alsmaar dikkere, grotere en vooral meer uitlaten op te gooien.
Toen ik er wou over spreken op de IAA met een Alpina man kreeg ik amper reactieOorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichtengelijk denkheid
Toen ik er wou over spreken op de IAA met een Alpina man kreeg ik amper reactie
Wat ik wél heb gedaan is elke auto vanbinnen en vanbuiten geïnspecteerd op hun 'knapheid', behalve de B7 biturbo. Daar zat de hele tijd een oude man met een jonge vrouw van Alpina in. Echt zonde dat ik de kans niet had om die'ns te 'ervaren'. Hopelijk in Brussel wel, want daar staan ze (slechts) met een D3 touring en een B7 biturbo.
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk BerichtenVandaag op 't autosalon gigantisch verliefd geworden op die D3 Touring in spacegrau...
Weet er trouwens iemand wat 18" Alpina Classic velgen voor een 1 zouden kosten?
Heb je toevallig foto's van de Alpina-stand?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenBest eens Alpina België contacteren, daar ga je daar zéker en vast een antwoord op krijgen. Op de website, noch die van DE, noch die van BE, vind ik informatie over de prijs.
Heb je toevallig foto's van de Alpina-stand?
Was maar povertjes daar..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenIk zal er straks nog wat posten...
Was maar povertjes daar..
En daarbij, het is een van de enige exclusievere merken op het salon, Bentley en consoorten zijn zelfs simpelweg niet aanwezig
En daar nog eens bij, Alpina is geen merk van uiterlijk vertoon, geen ultrablitse stand met duizend en 1 knappe vrouwen (wat ik eerlijk gezegd niet zou afslaan) en hippe kleurtjes en effecten, bij Alpina draait't vooral om de auto's. En die zijn ook (afgezien van enkele foliekes) zonder uiterlijk vertoon vind ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk BerichtenZo weinig volk??
Comment
-
Die D3 op het salon was echt prachtig.
Jammer dat ze enkel de 2-liter diesel van BMW onder handen nemen.
Een drieliter diesel in Alpina uitvoering zou ik geen seconde aan twijfelen.
B3 Touring bevalt me ook enorm ... maar ik vraag me af of dat betaalbaar is als je 40.000+ km/jaar doet.
Alpina geeft gemengd verbruik aan van 9,9, maar ik vrees dat dat een beetje optimistisch is.
Comment
Comment