Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Looking for a BMW for sale? On Classic Driver you will find 346 BMW cars as well as thousands of other iconic classic and performance cars.
Ik vind die kleurencombinatie van Alpinagrün en Golddekor énorm vet, en dat in combinatie met die gele koplampen
Alleen, het blijkt een 'armoured car' te zijn. Ik heb het stukje tekst erbij al'ns geleden maar weet niet of er iets in stond daarover. Nu weinig tijd!
Looking for a BMW for sale? On Classic Driver you will find 346 BMW cars as well as thousands of other iconic classic and performance cars.
Ik vind die kleurencombinatie van Alpinagrün en Golddekor énorm vet, en dat in combinatie met die gele koplampen
Alleen, het blijkt een 'armoured car' te zijn. Ik heb het stukje tekst erbij al'ns geleden maar weet niet of er iets in stond daarover. Nu weinig tijd!
De eerste keer dat ik echt specs van zo'n B7T zie; de kilometer vanuit stilstand in 24,6
Om dat even in perspectief te zetten: dat is exact hetzelfde als een nieuwe Cayman S of Maserati GranTurismo. En dat voor een loodzware ketel uit 1984.
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Ik wil een B3S Allrad touring mag met interieurtje in Lavalina II in cognac/zwart (contrasterende stikking, zwart dus in 't cognac leder en cognac in 't zwarte leder op dashboard bovenaan e.d.), buitenkleur mag Alpina Grün II metallic. Graag met Chrome Line (ik rust dan de dakzuilbekledingen en spiegelvoet nadien om tot hoogglans-versies).
Bij een Alpina moet je niet denken. Je moet voelen.
Ik zou voor Lavalina I gaan, hoe mooi en klassevol II wel niet is. Ik spendeer het overige geld dan wel in andere opties die mij meer noodzakelijk lijken.
Er moeten op een regenachtige dag na een boswandeling maar eens enkele passagiers met modder aan hun schoenen en natte regenjas plaatsnemen in uw Lavalina II champagnkleurig interieur en 't is al deels om zeep. Goed om een acute troponinestijging te doen.
Ik zou voor Lavalina I gaan, hoe mooi en klassevol II wel niet is. Ik spendeer het overige geld dan wel in andere opties die mij meer noodzakelijk lijken.
Er moeten op een regenachtige dag na een boswandeling maar eens enkele passagiers met modder aan hun schoenen en natte regenjas plaatsnemen in uw Lavalina II champagnkleurig interieur en 't is al deels om zeep. Goed om een acute troponinestijging te doen.
Mja ... zoals gTa ooit zeer terecht zei: Lavalina I heeft geen bovenste dash in leder; en dat is nét het deel waar je continu op kijkt.
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment