Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Prachtige interieurs aankledings-taferelen. Zo zou je het wel haast kunnen omschrijven..
Ik herinner me ooit eens zo'n Alpina 8-serie gezien te hebben in Turkije, in mijn beginjaren als autoliefhebber. Is al eventjes geleden, maar ie was in het gitzwart, en ik denk niet dat het veel moeite vergt om je voor te stellen dat zo'n Alpina daar nogal afsteekt tegen die "rommel"autootjes en tractoren.
Schitterende foto ... raad eens welke twee auto's van de vier met ruime voorsprong de snelste zijn ?
Een wilde doch beredeneerde gok: de Alpina's ;-)
Goed idee om hiervoor een aparte topic te openen.
Er zitten werkelijk hele mooie auto's tussen. De vroegere "striping" (?) vond ik niet zo geslaagd. Nu is deze dacht ik grotendeels verdwenen (enkel nog vooraan en niet meer op de flanken).
Toch nog een vraagje: waarom dragen de Alpina's (als apart merk) toch nog het BMW logo aan de buitenkant?
Schitterende foto ... raad eens welke twee auto's van de vier met ruime voorsprong de snelste zijn ?
Een wilde doch beredeneerde gok: de Alpina's ;-)
Goed idee om hiervoor een aparte topic te openen.
Er zitten werkelijk hele mooie auto's tussen. De vroegere "striping" (?) vond ik niet zo geslaagd. Nu is deze dacht ik grotendeels verdwenen (enkel nog vooraan en niet meer op de flanken).
Toch nog een vraagje: waarom dragen de Alpina's (als apart merk) toch nog het BMW logo aan de buitenkant?
als het een volledig "echte" alpina is, zijn die logo's veranderd naar alpina-logo's
Comment