En die spoiler!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALPINA Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk BerichtenEn die spoiler!
Comment
-
De E60 werd met de Alpina-addenda idd echt een pracht van een auto. Retedikke uitlaat zonder schreeuwerig te zijn, voorspoiler die goed bij 't basisdesign van de auto past, en de klassiek gestylede velgen die nog altijd modern en geenszins overdadig ogen.
Vroeger was het soms anders: de E34 bijvoorbeeld werd door de Alpina-addenda behoorlijk agressief en "anders". Knoert van een spoiler, velgen en banden die (toen, in die tijd) de looks van de auto drastisch wijzigden, knoert van een spoilerlip vooraan... subtiel was anders.
De E39 had net zoals de E60 ook 'n verfijnde, eerder elegante makeover ondergaan na bij Alpina langsgeweest te zijn: discreet spoilerlipje, uitlaat die 't achteraan wat potenter doet ogen en dat is het bijna zowat. Bij de E39/II B10 V8 S berline waren de 19" m.i. wel een beetje teveel van het goeie.
De nieuwe B5 vind ik ook terug iets meer de opvallende toer op gaan, maar nog altijd niet zo hard als de E34 toen. In 't wit vind ik 'm ook lelijk, maar wit is gewoon een kotskleur voor elke niet-camionette (en zeker voor 'n edel stukje vierwieler in berlinevorm oid ... enkele uitzonderingen zoals een sportwagen of een guitige stadsflitser waarop een witte kleur wel nog knap is). Vergeleken met de B7 is 'ie alvast een pak minder verkracht, vind ik. 't Is voor het eerst op de B5 dat ik de Classics nieuwe stijl ook mooi vind (op de B7 gelanceerd en daar echt niet om aan te zien).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenDe vier uitlaten is hetgeen me 't meest stoort bij de huidige Alpina's. Iemand enig idee of je via Alpina zelf zulke dingen kan aanpassen aan je eigen goesting?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
Al sla je me dood, maar de huidige achterkant lijkt me conservatiever gedaan door Alpina dan die van de vorige B5
Comment
-
-
De F10 B5 is een auto die echt niet op foto pakt vind ik. In't echt 10x zo mooi! De spoiler en uitlaten kloppen gewoon ...
De E61 B5 moet zowat de meest understated auto zijn van het laatste decennium ... we hebben eentje lopen in saphir, met 18" Classics en zonder iets van Deko-set ... maar mét 525d-logo ... Subliem
Dat gaat je met een F10/11 B5 nooit meer lukken
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichtenhttp://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=187080232
Knappe B3, is dit een Lavalina interieur? Die auto heeft alleszins wel veel leder aan boord!
Heeft quasi alles van opties. Individual High End HiFi1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenDat gaat je met een F10/11 B5 nooit meer lukken
Comment
-
Sowieso.
Of het nu op Genève 2011 of Genève 2012 was, dat weet ik niet meer, maar ik herinnerde me dat iemand ooit zei dat hij in Genève wordt voorgesteld.
Kan kloppen aangezien de F11 van BMW dan een half jaartje voorgesteld is, en dan komt Alpina meestal met z'n eigen modellen.
Ik schat dat dan misschien tegen Frankfurt of Genève het jaar erna de Allrad er van komt. Als hij komt. *fingers crossed*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenIndividual High End HiFi
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenHebben wij ook op de 335i, echt schitterend audiosysteem!
Ik heb al een voorproefje kunnen hebben van de F11 bij de nieuwjaars brief van alpina. Ziet er echt prachtig uit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door maximebraems Bekijk Berichten.
Ik heb al een voorproefje kunnen hebben van de F11 bij de nieuwjaars brief van alpina. Ziet er echt prachtig uit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenBedoel je dat je 'n soortgelijke tekening of foto hebt gezien zoals hetgeen als eerste ontsnapte over de B5 biturbo F10?
Comment
Comment