Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALPINA Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
Ik heb die nog bijna gekocht, dik twee jaar terugbleek jammer genoeg echt gewoon volledig rot te zijn. Stond toen te koop voor 1800£ en er kon nog over de prijs gesproken worden.
't was wel geenen echten maar gewoon een 325i met Alpina-stickers1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Jammer. Maar in de UK kom je vaak 'fake' Alpina's tegen. Als ze volledig tot Alpina zijn omgebouwd vind ik 't toch altijd wat zonde omdat je ongetwijfeld nooit 100% de set-up van Alpina zal halen.
Maar bij Sytner-conversies heb ik geen idee. Iemand die wat meer info kan geven over die Alpina's? Of kan je 't geen originele Alpina's noemen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
Comment
-
-
+ YouTube Video
Weinig op te zien, maar 't geeft ongeveer een beeld van wat 'r op Genève 2011 zal staan.
Looking forward to 'n B7 biturbo Rubinschwarz met Lavalina Brombeer
Comment
-
Abseits von BMW und MINI haben natürlich auch andere Hersteller ihre Zelte in Genf aufgeschlagen und einer der aus unserer Sicht interessantesten ist
Geschift knap, vind ik. Ik ben wild van de nieuwe '5, en Alpina doet daar nog 'n hele schep lekkerheid bovenop. 'k Heb de kans gekregen om 't ding te rijden, en da's natuurlijk beestachtig, maar waar de vorige B5 (touring) wat miste qua styling maakt deze het he-le-maal goed.
Ik ben lang niet meer zo wild geweest van een nieuwe auto.
En dan dat interieur. Idem zoals exterieur: de vorige miste het wat, maar deze daarentegen... Het blauwe Lavalina daar ben ik niet helemaal weg van, maar lelijk is 't alvast niet.
Mijn keuzel: B5 biturbo Touring Alpinagrün met Cognac gewolkt of Azuritschwarz met Cognac gewolkt. 'n Andere interieurtint zou ik ook kunnen smaken, zoals Brombeer, al is 't vrij donker.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenDe B7 biturbo Allrad waar ze tijdens 't bezoek aan aan't werken waren in de Sattlerei:
http://www.bimmertoday.de/2011/03/04...-rubinschwarz/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenHebben ze bij uw rondleiding in de fabriek ook gezegd waarom ze voor de B5 & B7 altijd dat lelijke standaard stuur gebruiken en niet het sportstuur?
Zal ongetwijfeld ook wel wat te maken hebben met de restricties die ze (BMW) opleggen aan Alpina, zodat die eerste zich wat exclusiviteit aan onderdelen kan behouden. Zo ook bijvoorbeeld het M-pakket, dat onder geen beding te combineren valt met een Alpina.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenNiks over gezegd, ook niet aan gedacht om 't te vragen. Het huidige stuur vind ik best ok, bij de vorige B5(S) en de B7 was dat spauwlelijk.
Zal ongetwijfeld ook wel wat te maken hebben met de restricties die ze (BMW) opleggen aan Alpina, zodat die eerste zich wat exclusiviteit aan onderdelen kan behouden. Zo ook bijvoorbeeld het M-pakket, dat onder geen beding te combineren valt met een Alpina.Nochtans krijgen D3 en B3 (S) wel standaard het sportstuur... Vreemde keuze, maar er zal ongetwijfeld wel een mouw aan te passen zijn zeker, tegen betaling uiteraard.
Comment
-
Da's trouwens -naar mijn goesting- by far één van de lekkerste B3 S Tourings.
Het Alpinablauw in combinatie met die interieurkleur en dat hout + manueel
't Enige dat ik zou durven veranderen, is de striping remplaceren met de gouden lijntjes!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenDe B7 biturbo Allrad waar ze tijdens 't bezoek aan aan't werken waren in de Sattlerei:
http://www.bimmertoday.de/2011/03/04...-rubinschwarz/
Comment
Comment