Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Op skireis en andere gelegenheden reeds aan den lijve ondervonden dat ge dan alvast zeer krenterig zijt geweest bij 't aanschaffen van demping van uwen uitlaat.
Die advertentie heb ik al tientallen keren bekeken. Hopelijk ooit haalbaar...
Ik blijf bij een B10 3.2 of 3.3, liefst Touring, als haalbare ALPINA. Meeste exemplaren draaien nu rond de 10 à 13.000 euro in okkasie.
Ik ben er wel nog niet uit als ik switchtronic wil rijden.
Langs de andere kant, voor 12.000 euro rij je ook met een 530dA Sport Edition van Matthi's broer...
Langs de andere kant, voor 12.000 euro rij je ook met een 530dA Sport Edition van Matthi's broer...
Francis, you are banned from this topic.
Mijn B3 kostte iets meer in 2009, maar als daily driver kan je je m.i. (bijna) niks beters wensen: sneller dan 99% van het dagelijkse woonwerkverkeer, redelijk zuinig voor een 3300cc (als je discipline hebt), comfortabele ophanging, enz... Natuurlijk moet je de kosten buiten beschouwing laten.
Het voorbij weekend ben ik op en af gereden naar de Mont Ventoux (2354km op 3 dagen) en ik heb gemerkt dat mijn B3 comfortabeler is als onze ex-Touran. 500km aan een stuk bij 140 cruise control zonder enig probleem.
Een Alpina on the track : het gaat, maar het is niet ideaal. Te zwaar en de vering is te comfortabel afgestemd.
Mocht ik het budget hebben: XC60 voor de vrouw, B3 BT voor mij en iets voor op het circuit.
Perfection!
Maar bon, iedereen zijn goesting of we reden allemaal met bruine Superben.
Komaan, seg ! Die kids ? Da's toch eenvoudig ! Je rijdt gewoon 3 keer op en af. Kids will love it ! En jij hebt 3 keer plezier !
Had gezegd: de jongste rijdt mee, de 2 oudsten gaat te voet. Ze waren niet akkoord.
Het is nu al: "Papa, geef eens gas!"
En deze winter mijn zoon bij het zien van een besneeuwde parking: "Papa, doe eens een donut!" #trots, pinkt traatje weg...
Op skireis en andere gelegenheden reeds aan den lijve ondervonden dat ge dan alvast zeer krenterig zijt geweest bij 't aanschaffen van demping van uwen uitlaat.
Some say he can be tracked down in a dense forest at night by the luminescent trail of gas he emits. Some say he can turn water, wood and leaves into pricy carbon hopup parts merely by staring at it. All we know is, he's never grumpy but only cute.
Knappe kleur, maar je wil écht de Recaro's en niet deze zetels.
Bestaan die ook in leder? Ik zou deze kar er toch niet voor laten staan denk ik, helaas kan ik nu het geld er nog niet voor neerleggen. Als mijn huis maar snel af is, dan zal er snel zoiets bijkomen.
Waar is het topic van jouw B10 eigenlijk naartoe? Heb je die weggedaan of zo?
Comment