Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALPINA Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gouden of zilveren striping op de voorbumper?
    Ik prefereer het eerste.

Comment

• Wat een machine! Proficiat!

Comment

• Schitterend!
        Dat is donkergroen he?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
          Gouden of zilveren striping op de voorbumper?
          Ik prefereer het eerste.
          We hebben gekozen voor zilveren striping. Gouden striping is ook niet mis maar vind het misschien eerder op wat oudere Alpina's passen.

Bedankt voor de reacties alvast.

En het kleur is héél moeilijk te fotograferen. In de schaduw is het echt donkergroen, het neigt zelfs naar zwart, terwijl in een ruimte met veel licht of zon het lichter groen is. Als voorbeeld hieronder een foto'tje van toen onze auto geleverd werd. (we kwamen hem toevallig tegen op de autostrade en zijn hem blijven volgen tot aan de garage haha) En hier een filmpje (in slechte kwaliteit, gsm) van de aflevering: http://www.youtube.com/watch?v=eqxLetAeacs

Groeten
          Bijgevoegde Bestanden
          Last edited by ; 27/08/2011, 17:52.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stoomtrein Bekijk Berichten
            We hebben gekozen voor zilveren striping. Gouden striping is ook niet mis maar vind het misschien eerder op wat oudere Alpina's passen.

En het kleur is héél moeilijk te fotograferen. In de schaduw is het echt donkergroen, het neigt zelfs naar zwart, terwijl in een ruimte met veel licht of zon het lichter groen is. Als voorbeeld hieronder een foto'tje van toen onze auto geleverd werd. (we kwamen hem toevallig tegen op de autostrade en zijn hem blijven volgen tot aan de garage haha) En hier een filmpje (in slechte kwaliteit, gsm) van de aflevering: http://www.youtube.com/watch?v=eqxLetAeacs

Groeten
            Superknap!

Comment

• Echt heel knap! Ook het interieur is super mooi ook al ben ik niet echt fan van bleke interieurs.
              Ik zou hem denk ik wel gekozen hebben met gouden striping, lekker retro.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stoomtrein Bekijk Berichten

Groeten
                Schitterende kleur! Veel plezierige kilometers toegewenst en die ronkt idd schoon.

Comment

• Comment

• Voor de restauratie:

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                            Cool gedaan:

+ YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                            302 ,is dat stock?nee zeker
                            2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

• Wat hebben ze met die E34 uitgestoken ?

Comment

• Geen flauw idee wat er voor de restauratie gebeurd is, maar ze hebben hem erna oa. een ander dak gegeven en ongetwijfeld een hele paintjob.
                                Die beste mensen leveren wel proper werk, me dunkt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Davy_ Bekijk Berichten
                                  302 ,is dat stock?nee zeker
                                  Tuurlijk wel.

Oorspronkelijk geplaatst door O.P.S. Bekijk Berichten
                                  Wat hebben ze met die E34 uitgestoken ?
                                  Overkop gegaan, denk ik. Wel knap gerestaureerd!

Comment

• Vorfreude ist die schönste Freude

Ik vermoed allemaal van de nieuwe B6 biturbo, gezien de kleur.
                                    Enneh: Akrapovic

Comment

• Wat een bangelijke kar gaat dat worden!

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten

Ik vermoed allemaal van de nieuwe B6 biturbo, gezien de kleur.
                                          Enneh: Akrapovic
                                          Idd de B6, ziet er knap uit op deze foto's. Heerlijke auto. Super-GT.

Er komt echter nog wat ... euhm ... verrassends aan van Alpina binnenkort. (to be continued)

Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten

Mannekeslief.

Droomduo. De top is voor mij een B5 3.5s + B3 touring Allrad.

Comment

Working...
                                          X