Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Absoluut!
Zeker geen fan van dat stuk witte bumper onder die uitlaten, in het groen valt dat idd nog wel goed mee. Je wil toch sowieso de "nieuwe" idrive enz..
Schitterend machien heb jij daar trouwens Stoomtrein!
Heb ook het genoegen om +- 5000 funkilometers per jaar in een 335i te kunnen afleggen, kan me dus wel iets voorstellen bij zo'n B3S.
Kan je die eigenlijk testrijden in BE?
Voor ik de mijne bestelde (maart 2011), had ik het geluk om met een testwagen te rijden van bij JMM in Brussel. Ik denk niet dat het momenteel nog mogelijk is in België. Bij mijn weten ben ik momenteel de enige in Vlaanderen met een B3s coupé. Er rijdt wel nog een groene Cabrio rond (deze van MrQ). Je mag natuurlijk ook eens met de mijne rijden indien je van niet te ver bent of misschien zien we elkaar wel eens op een Bimmermeeting.
Voor ik de mijne bestelde (maart 2011), had ik het geluk om met een testwagen te rijden van bij JMM in Brussel. Ik denk niet dat het momenteel nog mogelijk is in België. Bij mijn weten ben ik momenteel de enige in Vlaanderen met een B3s coupé. Er rijdt wel nog een groene Cabrio rond (deze van MrQ). Je mag natuurlijk ook eens met de mijne rijden indien je van niet te ver bent of misschien zien we elkaar wel eens op een Bimmermeeting.
Wow, proficiat met je wagen! Staat die hier ergens voorgesteld? Sneller dan een E92 M3 op zijn sloffen
Comment