Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALPINA Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Overigens ... een amusant feit : Monserez verkoopt meer Alpina's met stuur rechts dan stuur links.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
      Overigens ... een amusant feit : Monserez verkoopt meer Alpina's met stuur rechts dan stuur links.
      Britten die ze hier komen halen ?

Voor de M5 doen ze het allesinds zo, in GB enorme wachtlijsten
      en nu komen ze hun E60 M5 gewoon hier bestellen

Comment

• deze kwam ik per toeval tegen:

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Comment

• zo zit Monserez met een schitterende bolide in z'n maag die nu aan de straatstenen niet meer kwijt te geraken is : een zilvergrijze D10 limousine. De huidige 530d is nagenoeg even snal als die E39 D10 biturbo, en de 535d maakt die diesel-Alpina helemaal overbodig. Verkoop dat ding maar ...
          Als je een beetje slim bent kan je dus heel goedkoop aan een Alpina geraken..

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
          cc

Comment

• Mijn foutje i.v.m. de pk's van de Alpina-versie van de Z8, had ik al rechtgezet. Ik had verder gewoon uit de test onthouden dat hij comfortabeler was dan het origineel en daarom aangenamer was om mee te cruisen. Voor de rest zal je wel gelijk hebben hé, gTa. We zeggen beiden hetzelfde. Vraagje: ken jij dat nu allemaal uit het hoofd zie?
            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
              • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
              • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
              • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

Comment

Comment

Comment

• Jammie :o . Alpina hoeft voor mij niet. Een 2.5i of 3.0i is al voldoende. Maar die kleurencombinatie en velgen .

Comment

• Vrij elegante velgen, maar toch niet mijn ding hoor. Voor de rest wel chique spul.
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid
                          das nu nog es een geslaagde alpina se

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                            Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid
                            das nu nog es een geslaagde alpina se
                            Daar heb je wel een punt, maar wel jammer dat het meestal blijft bij het plakken van een paar lipjes. Vind ik niet bepaald mooi. Niet echt stijlvol, terwijl da wel zou mogen voor een merk als Alpina.
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid
                              geef mij die linkse maar (ja, die met z'n vijfspaaksvelgen)!!!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door manos
                                Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid
                                geef mij die linkse maar (ja, die met z'n vijfspaaksvelgen)!!!!!!
                                wij hebben die op onze bmw 320d kvind ze persoonlijk niet zo schitterend allee neit lelijk, maar ook niet zo van woow

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RS
                                  Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                                  Overigens ... een amusant feit : Monserez verkoopt meer Alpina's met stuur rechts dan stuur links.
                                  Britten die ze hier komen halen ?

Voor de M5 doen ze het allesinds zo, in GB enorme wachtlijsten
                                  en nu komen ze hun E60 M5 gewoon hier bestellen
                                  Een béétje Brit met verstand en een vennootschap doet dat ... aangezien de meeste auto's hier duidelijk goedkoper zijn. Geeraerd & Zn op de Lippenslaan in Knokke verkoopt bijna de helft van de Porsches met 't stuur rechts.

Vroeger waren de verschillen érg groot (eenzelfde Golf kostte in de UK nagenoeg dubbel zoveel als in Portugal), vandaar dat er vroeger véél geld te verdienen viel met EU-import. Volkswagen is dan echter door 't Europees Hof veroordeeld voor belemmering van 't vrij verkeer van goederen omdat zij een Britse VW-dealer aan de deur wou zetten omdat die auto's te koop had aangeboden die uit Portugal kwamen (ze konden ze dus goedkoper aankopen in Portugal bij een dealer dan aan de Britse invoerder).

Die verschillen worden echter met de dag kleiner, maar een klein procentueel verschil op een groot bedrag is nog altijd in absolute cijfers respectabel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP
                                    zo zit Monserez met een schitterende bolide in z'n maag die nu aan de straatstenen niet meer kwijt te geraken is : een zilvergrijze D10 limousine. De huidige 530d is nagenoeg even snal als die E39 D10 biturbo, en de 535d maakt die diesel-Alpina helemaal overbodig. Verkoop dat ding maar ...
                                    Pfff, ik zou 'm niet moeten hebben.

Alpina en diesel, dat past niet samen. Ook al was de D10 in z'n tijd een regelrechte bom.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
                                      Mijn foutje i.v.m. de pk's van de Alpina-versie van de Z8, had ik al rechtgezet. Ik had verder gewoon uit de test onthouden dat hij comfortabeler was dan het origineel en daarom aangenamer was om mee te cruisen. Voor de rest zal je wel gelijk hebben hé, gTa. We zeggen beiden hetzelfde.
                                      Neen, jij zei dat 'ie comfortabeler was afgestemd. En dat is 'ie niet.

Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
                                      Vraagje: ken jij dat nu allemaal uit het hoofd zie?
                                      Niet alles, maar dat allemaal wel, yep.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                                        Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP
                                        zo zit Monserez met een schitterende bolide in z'n maag die nu aan de straatstenen niet meer kwijt te geraken is : een zilvergrijze D10 limousine. De huidige 530d is nagenoeg even snal als die E39 D10 biturbo, en de 535d maakt die diesel-Alpina helemaal overbodig. Verkoop dat ding maar ...

Alpina en diesel, dat past niet samen. Ook al was de D10 in z'n tijd een regelrechte bom.
                                        Voor welke prijs schat je zou je hem nu kunnen kopen bij monserez als ze er toch vanaf willen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                                          Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                                          Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP

Voor welke prijs schat je zou je hem nu kunnen kopen bij monserez als ze er toch vanaf willen?
                                          Ik moet niet schatten, de prijs staat vermeld. Maar ik weet 'm niet van buiten.

Overigens ... doe van de geafficheerde prijs nog 'es € 5.000 af, doe een bod ... en je hebt 'm aan je vingers.

Als 'ie nog niet weg is, that is. 't Is al een tijdje geleden dat ik er nog kwam.

Comment

Working...
                                          X