Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
zo zit Monserez met een schitterende bolide in z'n maag die nu aan de straatstenen niet meer kwijt te geraken is : een zilvergrijze D10 limousine. De huidige 530d is nagenoeg even snal als die E39 D10 biturbo, en de 535d maakt die diesel-Alpina helemaal overbodig. Verkoop dat ding maar ...
Als je een beetje slim bent kan je dus heel goedkoop aan een Alpina geraken..
Daar heb je wel een punt, maar wel jammer dat het meestal blijft bij het plakken van een paar lipjes. Vind ik niet bepaald mooi. Niet echt stijlvol, terwijl da wel zou mogen voor een merk als Alpina.
Die verschillen worden echter met de dag kleiner, maar een klein procentueel verschil op een groot bedrag is nog altijd in absolute cijfers respectabel.
zo zit Monserez met een schitterende bolide in z'n maag die nu aan de straatstenen niet meer kwijt te geraken is : een zilvergrijze D10 limousine. De huidige 530d is nagenoeg even snal als die E39 D10 biturbo, en de 535d maakt die diesel-Alpina helemaal overbodig. Verkoop dat ding maar ...
Pfff, ik zou 'm niet moeten hebben.
Alpina en diesel, dat past niet samen. Ook al was de D10 in z'n tijd een regelrechte bom.
Alpina en diesel, dat past niet samen. Ook al was de D10 in z'n tijd een regelrechte bom.
Voor welke prijs schat je zou je hem nu kunnen kopen bij monserez als ze er toch vanaf willen?
Voor welke prijs schat je zou je hem nu kunnen kopen bij monserez als ze er toch vanaf willen?
Ik moet niet schatten, de prijs staat vermeld. Maar ik weet 'm niet van buiten.
Overigens ... doe van de geafficheerde prijs nog 'es € 5.000 af, doe een bod ... en je hebt 'm aan je vingers.
Als 'ie nog niet weg is, that is. 't Is al een tijdje geleden dat ik er nog kwam.
Comment