Hij staat nog te koop: 59900€ (veel geld, mijn gedacht voor dat geld heb je een nieuwe 535d. Deze heeft 207000km)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALPINA Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RabbitOorspronkelijk geplaatst door manosOorspronkelijk geplaatst door D Squaloid
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LafoopsieOorspronkelijk geplaatst door RabbitOorspronkelijk geplaatst door manosOorspronkelijk geplaatst door D Squaloid
volgens mij bedoelt hij die gewone vijfspaaksvelgen...
- EDIT -
zoals deze hier
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RgB*A3oUe8gWfV3BhziVf3pvjo4EE18dnKWeUi6t5cbxQQZst MBHPlZPiXCE7*I6Ucs9q3JN5AdXdVGgMr3Gz9**VGmiZZdHSum 4yj0IwcA/dsc01456.jpg?dc=4675494450591390015[/img]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the bestHij staat nog te koop: 59900€ (veel geld, mijn gedacht voor dat geld heb je een nieuwe 535d. Deze heeft 207000km)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the bestHij staat nog te koop: 59900€ (veel geld, mijn gedacht voor dat geld heb je een nieuwe 535d. Deze heeft 207000km)
Meer dan 200.000 km én bijna 60.000 Euro kan toch niet.The new BMW 1 Series. The only 1.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the bestIk heb hier vandaag een splinternieuwe prachtige 535d uitgerekend, en ik kom met 7% korting aan een kleine 60000€ . evenveel dus voor een auto die rapper en nieuwer is! Ok, het is geen Alpina...
Comment
-
Mjah, zoals ik al zei ... doe een bod dat (serieus) wat lager ligt, en je hebt 'm aan hje vingers. Ik vermoed dat zij ook wel weten dat € 60.000 langs geen kanten verdedigbaar is ... maar 't is dom om op voorhand al je onderhandelingsmarge op te souperen door een veel lagere prijs te gaan afficheren. Zo'n auto wordt toch enkel door liefhebbers gekocht, en iemand die een D10 wil en die deze ziet staan, zal heus wel verstandig genoeg zijn om te weten dat er nog duchtig over de prijs kan gesproken worden.
Bovendien dacht ik zelfs dat 'ie in de showroom zelf al voor minder staat ... maar 'k ben niet zeker.
Comment
-
Ik heb eens een vraagje voor de kenners, over de verschillen in afwerking (kwalitatief) tussen BMW-Alpina-Individual.
Is een standaard Alpina beter afgewerkt dan een BMW (ik hoop van wel)? En hoe verhoudt de afwerking zich ten opzichte van de Individual afwerking? Kortom, zijn er veel verschillen in afwerking tussen een gewone BMW, een Alpina en Individual. Ik neem aan dat de afwerking van een Individual interieur hetzelfde is of je dat nu bij een BMW of een Alpina neemt?The new BMW 1 Series. The only 1.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie..Ik heb eens een vraagje voor de kenners, over de verschillen in afwerking (kwalitatief) tussen BMW-Alpina-Individual.
Is een standaard Alpina beter afgewerkt dan een BMW (ik hoop van wel)? En hoe verhoudt de afwerking zich ten opzichte van de Individual afwerking? Kortom, zijn er veel verschillen in afwerking tussen een gewone BMW, een Alpina en Individual. Ik neem aan dat de afwerking van een Individual interieur hetzelfde is of je dat nu bij een BMW of een Alpina neemt?
Standaard komt een Alpina altijd met specifieke Alpina-stof (lelijk) of het gewone leder van het basisvoertuig, maar dan ook in een speciale Alpina-uitvoering (groene en blauwe accentjes). Voor de B3s is dat dus het Montana-leder maar dan met een aantal specifieke Alpina-details.
Wil je meer, dan heeft 't eigenlijk geen zin om bij Individual aan te kloppen, en wel om drie redenen :
- Alpina heeft een grotendeels gelijklopend ledergamma (Nappa) met vaak dezelfde tinten
- wil je nog beter, dan kan je bij Alpina terecht voor een Lavalina-interieur (zowat 't beste leder dat er is)
- Alpina levert ook schitterend handwerk
Comment
-
Geef mij maar zwart leder. Bijkomend voordeel is dat je er geen vuil op ziet.
Comment
Comment